• Gucci1

Växjöbabesen ;-)

Anna: Fy vad hemskt... Orkade inte ens läsa klart. Hur fasen är man funtad när man misshandlar ett barn??!

• Gucci1

Sussie: Oj vad stor han är Samuel! Har inte koll på vad Amanda väger men hon har storlek 92 eller 98.
    Imorgon ska jag flytta hästen till bete och nästa helg blir det tävlingspremiär för mig och Capella, det ska bli spännande!

• Gucci1
    Svar på #99
    Välkommen hit! Vad kul att du bor i Kättilstorp! Får man fråga var? Jag har precis flyttat min häst till en av mina bästa vänner som bor där, Lina och Olof, om du känner dom?
  • Gucci1

Emmiz: Ja, känner du honom?

Jenni: Ja då vet jag var du bor! Vi lär väl ses när jag är ute och rider! Capella går på andra sidan vägen, det är en fux med svart flughuva.

• Gucci1

Glömde ju svara, jag bor på Teleborg.

• Gucci1

Little: Snitthastighet på 70 km/h, det är ju inte klokt... :-0 Skulle definitivt låna blomlådor från kommunen. Här var det många som genade och körde på vår gata för att sen fortsätta på cykelvägen bort till bostadsområdet där loveliva bor. Men jag såg till att kommunen satte upp bommar och la ut stora stenar så nu kommer de inte förbi! Nu är det bara grannen i sista huset som kör förbi vårt hus så här på gatan är det lugnt.

• Gucci1
    Twinsen skrev 2008-06-09 23:01:02 följande:
    Hej svejs det finns lite nya foto i mitt galleri om ni vill titta :)
    Jag har lagt upp några bilder från tävlingen i söndags, för ni som är hästintresserade.
  • Gucci1

Little: Det blev inga höga poäng men det hade jag inte väntat mig. Det var hennes första tävling och vi var väl inte riktigt redo egentligen men hon skötte sig bra så jag är nöjd.

Waimea: Nej jag har inte köpt henne, har henne på kontrakt. Superbra!

• Gucci1

Sussie: Kommer du på sommarfesten imorgon?

• Gucci1

Danna: Kram! Vet också hur det känns, det är fruktansvärt... Saknar fortfarande min Simba jätte mycket. Hur gammal är Ludde?

Svar på tråden Växjöbabesen ;-)