Växjöbabesen ;-)
Nu har jag också hittat hit......
Nu har jag också hittat hit......
Cia - Leo spydde igår kväll så jag vågde inte chansa om det var kräksjuka på gång! Nu verkar det som att det bara var nåt han hade ätit igår. Hoppas ni hade en trevlig kväll o mycket roligt att handla nu när skattepengarna dök upp så lägligt?!
Madicken- Leo tackar så mycket!!! Han har haft namnsdag den 28:e innan så vart lite förvånade i år!!
Vad hittar ni alla på i sommar? Här bär det av till Lalandia imorgon med syster o hennes familj, ska bli jättekul! Idag är första dagen på semestern så nu är det nästan fyra veckor av härlig ledighet med familjen!
Det vore kul att ses nåt i sommar om det är några som ska stanna kvar i kommunen...
Vad det gäller uteliv så har jag nog gjort mitt! Jag är dock inte med barn, bara "gammal", ha, ha, ha!!!
Hej alla!
Hur har ni haft det i sommarvärmen? Vi har kommit hem från Lalandia efter en mycket lyckad vistelse. Visste inte om Leo skulle vara för liten, men han har roat sig hela tiden o njutit för fullt!!
Nu är snart muraren färdig med fasaden så resten av sommaren går väl åt till husmålning o förhoppningsvis altanbygge...
Hoppas vi ses nåt i sommar!!
Nu verkar der som om de flesta är på resande fot... ! Hoppas ni alla får en skön helg o att vädret blir bättre!!!
Vi var på Barnens Gård igår o det var inte ett moln så långt ögat kunde nå. En riktigt lyckad dag i Karlskrona...Ikväll blir det grillning (under tak) hos svärfar med Leos lillla kusin o hennes mamma o pappa...
Ha en toppenhelg alla!
Ja här händer det grejer!!! Nya bebisar på G o nya brudpar.. Grattis till er alla
Nu börjar jobbet nästa vecka efter en underbar semester fast man inte har kunnat göra så mycket med huset som vi hade tänkt. Det är ju inte lätt att styra vädergudarna!
Hoppas ni andra har haft en skön sommar o den är ju verkligen inte slut än, skulle väl bli finare väder nu i veckan?!
Cia - Ha, ha...nä det är det inte, men det lät nästan så på mitt inlägg! Jag är sååå lat just nu att jag bara njuter av att vara enbarnsmamma plus att alla har skrämt upp min man med tvåbarns-chocken.. )) Skämt o sidor så får vi väl ta ett prat om detta nu i höst, jag är snart 35 så det gäller att inte dra ut på det för länge i så fall. Ska ni minisimma i höst? Vi valde minisimmet istället.
Little - Jag hoppas att vi bestämmer oss för ett barn till, som du säger så blir det dubbelt så mycket kärlek o syskon är ju den bästa gåvan man kan ge sitt barn! Men man blir lätt "lat" och drar ut på det hela...
Love - Ibland när man har vänner med alla deras barn här så tänker jag att jag skulle vilja ha tio stycken, för visst är det som du säger. Barn är verkligen underbara!!!
Sussie - Det stämmer, jag käkade lunch där i min ensamhet!!! Du skulle hojtat till..
Halloj i värmen!!! Det verkar som att alla har haft/har en bra sommar!
Jag jobbar till klockan 17 den 30:e augusti och jobbar 7-21:30 dagen efter så jag hoppar över partajandet! Hoppas på nästa gång istället...
Sitter nu på jobbet och det är ganska lugnt så kvällen går ganska så sakta...*zzzzz*
Grattis på 2-årsdagen Frans!!!!
Cia - Hoppas ni kryar på er snart, det låter inte som någon vidare avslutning på semestern!?
Love - Vad det lät underbart med er weekendsemester. Det är viktigt att bara få rå om varandra!
Grattis Sussie en dag för sent!