Inlägg från: Honey1982 |Visa alla inlägg
  • Honey1982

Växjöbabesen ;-)

lägger till nya tråden.

är nyss hemkommen från jobbet (MUS), har gjort en brudsminkning bl.a.. är så trött nu, men vilket härligt väder .

• Honey1982
    Växjömamma1976 skrev 2008-05-30 09:55:25 följande:
    nästa koll är vid 3 år fick jag till svar av Monika i ett mail. Jag var bara nyfiken på hans vikt och längd och jag har ingen koll alls förstod jag ju nu efter undersökningen var gjord. Han väger 16 kg och är 97 cm lång tror jag hon sade. Jag jobbar och jag har verkligen kommit ifrån den kontroll jag hade när jag var hemma med honom.  Och han har 104 i storlek på kläder, bara ett enda par med byxor har storlek 110, men då var dom små när jag köpte dom.
    oj är han så stor? då väger han 4-5 kg mer än adam .
    här är det stl 92/98 som gäller.
    vi har besök av mormor och morfar i helgen. här är det dessutom marknad som vi varit på och innan när vi var på stan fick adam en byggare bob-ballong som han blev väldigt glad för. byggare bob är för övrigt en stor favorit här!
  • Honey1982
    Little skrev 2008-06-08 11:36:15 följande:
    Hur ska alla fira midsommar?Här blir här hemma med 3 andra familjer + barn.. vår tur på listan nu   Måste bara inhandla lite utemöbler också
    Vi ska till Öland på midsommar och fira i sambons föräldrahem i Borgholm. Vi har bjudit in närmaste vännerna med respektive så vi blir nog 15 - 20 st om alla kommer, det ska bli jättekul!
    Vi brukar ha traditionell midsommarlunch på dagen och grilla på kvällen. Får hoppas att det blir fint väder så att man kan bada också.
    Det är dock ingen annan som har barn, så farmor ska passa Adam på kvällen.
  • Honey1982

Vilken tid har ni tänkt den 30:e? Jag kan, om det inte blir för tidigt. Har en brudsminkning på förmiddagen.

• Honey1982
    loveliva skrev 2008-08-03 21:35:46 följande:
    Då var vi hemma efter vår lilla bröllopsresa Har varit i Gbg hela helgen, bara vi två Ätit jätte god mat, sovit gott & länge, shoppat och bara haft det mysigt. Känns som om vi är nyförälskade på nytt!CIA- Krya på er!!!!!!!!!!
    mysigt, var Gothia Towers bra? vi har också funderat på att ta en helg där. jag var också i Göteborg i helgen
  • Honey1982
    loveliva skrev 2008-08-04 13:41:24 följande:
    Sådär tycker jag...men visst det ju flott & fint, det kan jag inte säga annat. Men dålig frukost, dyrt att pakera, kostade tom om man ville titta på tv:n på rummet Vad gjorde du i Gbg? *nyfiken*
    jag hälsade på kompisar och shoppade förstås .
    skulle du rekommendera hotellet?

grattis frans!
Svar på tråden Växjöbabesen ;-)