• Waimea

Växjöbabesen ;-)

*vinkar*

Hej på er! Long time no see, det har varit mycket hela våren..
    Hoppas allt är bra med er alla, jag är inne i stora renoveringsdimman och har ett kök som ser ut som kriget och en trädgård som är hopplöst förlorad den här sommaren också. Men det är juste att bo i hus..

• Waimea

Förresten - Gucci, har du köpt egen häst nu?
    Jag donar på med mina ridlektioner, har börjat rida hoppspecial och så tantspecialen på lördagar. Jag är förmodligen den mesta nybörjaren i båda grupperna, men ojoj så roligt det är!!!

• Waimea

Cia:

Japp! Strl 86/92, hemliga plagg, pojke.
    Ska jag skicka mina adressuppgifter till dig?

• Waimea

Nja, jag hoppar då. Shoppade loss på massvis av t-shirtar precis innan vi for till Grekland, så jag har nog köpstopp på dem, och det var mest sådant jag tyckte var fint.
    Nu måste man ju bångla på Frans långärmat och långbyxor igen och det tycker han är jättetrist.. Han börjar bry sig om mönstren på sina kläder.

• Waimea

Rönnbär: Hejhej! Jag är ett litet stallspöke i Araby, klart du måste cirkulera och sniffa lite.. Hästarna går på sommarbete vid Pene från början av juni.

• Waimea

Tjenare - hemma efter en jättemysig midsommar i Sölvesborg. Supermysigt, var iväg med en annan familj (Little, du känner dem) och bara åt gott, mös och pysslade om oss. Riktigt, riktigt bra helg det här, på många sätt!!!

Danna: Hu, så tråkigt. Jag förstår att det är jobbigt..

• Waimea

Little: Hon med den växande magen! Vi ska vara barnvakt åt lille Melker när det är dags. Spännande!

• Waimea

Little: Japp, precis i början av augusti. Hon är rätt rund nu..

• Waimea

Rönnbär: Jag är osäker, men jag tror att det fortfarande är ridkurser ännu, de försvinner nog inte ut på sommarbete förrän i början på juli.

Svar på tråden Växjöbabesen ;-)