Inlägg från: Twinsen |Visa alla inlägg
  • Twinsen

Växjöbabesen ;-)

Jag har också hittat hit:) idag cyklade vi till 4 h gården jätte roligt och underbat väder!!!!!
    Ikväll blir det att heja på Sverige !!!!!

• Twinsen

Loveliva:: Fy fan vad hemskt !!!! Blir så s*tans arg  Misshandla ett litet barn = 
    dödstraff!

Stolt mama
  • Twinsen

Little: Vi var i Museiparken och klappade djuren :) Smp tog en massa foton på Sessorna ! Kanske kommer de med på något foto i tidningen!!!! 

• Twinsen

Nu har vi nya fönster på första plan. Jätte fint !!!
    Micke har jobbat som en tok hela helgen med hjälp av min snälla svärfar:)
    Nu är det "bara" listor o målajobb kvar till mig!!!!

Midsommar ska vi fira här hemma ihop med två andra familjer!! Hoppas på sol även då!!

Nu jobbar jag bara 4 dagar till sen har jag äntligen sem i 4 veckor längtar!!!

• Twinsen

Hej svejs det finns lite nya foto i mitt galleri om ni vill titta :)

• Twinsen
     Glad midsommar 
    Idag har jag målat lister på fönsterna och det blev så bra!!!!
    Härligt med sem vi åker till Tylösand på söndag hoppas på sol & bad

Skulle vara kul att träffa er snart kunde väl boka in en lekträff på strandbjörket någon dag???

Sitter och väntar på att slingorna i håret ska bli klara att tvätta ur trist att vänta!!!!!!
  • Twinsen

Rönnbär: Välkommen tillbaks till Växjö o till vår tråd!!!!

• Twinsen

Sussie / Emmiz alltid kul med en partykväll!!!!
    Nu är vi hemma igen efter en vecka i  Tylösand  vi hade inte så tur med vädret men vi hade härliga o roliga dagar :) Finns foto från sem.

Imon blir det Ölandsdjurpark så kul jag längtar. Vi ska åka ihop med några vänner som också har barn.

Ha en toppen söndag

• Twinsen

Hej svejs vi har haft en toppen helg  varit på barnens gård !
    Jätte mysig dag:)
    Imorgon är det vår 1.a bröllopsdag så vi ska fira med god mat o mys på ronneby brunn.
    Känns som det var igår vi gifte oss nästan Hihiho En av de bästa dagarna i mitt liv.

Har en vecka sem kvar ska njuta sista tiden av ledigheten........ Så härligt att umgås så mycket med barnen/ Micke.

Finns nya foton från ölands djurpark samt barnens gård om ni vill titta in :)

Ha det fint

Lycklig fru o mamma
Svar på tråden Växjöbabesen ;-)