Inlägg från: Mamma060812 |Visa alla inlägg
  • Mamma060812

Växjöbabesen ;-)

Waimea skrev 2008-07-15 12:15:26 följande:
    Jopp, ir slutet av februari blir det syskon till Frans om allt vill sig väl.. Är i v 8 nu, så det är inte vansinnigt långt gånget, men det gör sig påmint, mår mer illa..Synd att säga att det var särskilt planerat heller, vi tänkte väl egentligen vänta till efter jul innan vi började jobba för ett syskon, men så slirade vi lite en gång.. Little: Uh, den store porslinsguden toaletten, låter härligt.. Kan ju säkert varit mensen som spelade in.Jag är så nöjd med vädret, perfekt för att stå och spackla skruvhål.. Vi hade vår solsemester redan i slutet av maj, när vi var till Grekland, så jag lider inte av detta. Blir nog en runda till Sölvesborg i helgen, över en natt, ett litetavbrott i renoverandet. Frans ska åka dit med farmor och farfar i morgon, så då ska vi lägga på ett rejält kol här hemma..
    Grattis Hade nog blivit fler syskon här med o vi "klantat till det" så vi håller hårt på pillrena Inga fler barn här inte...

Skönt med farmor o farfar som ställer upp. Farfar e i båten, Farmor bor ju inte här o Mormor o Morfar är i Italien, lite svårt med passning då
    Rickard & Cia = Isak & Filip
  • Mamma060812

Nån som bokat Me & I party till hösten ?? Har försökt nu 6 ggr o ingen ringer upp o bokar ???? Fruktansvärt dåligt iom att dom ahde ett erbjudande om "boka tidigt rabatt" innan Juni var slut Grrrrrr..... Är ju nästan så man inte har lust o köpa

Ska äta frulle nu o sen e det dax o jobba lite, fick hjälpa till lite på semestern, men jag ställer gärna upp för dom har ställt upp för mig !!

• Mamma060812

VArt ska hon döpas ?

• Mamma060812

Hoppas det blir bättre väder än det här snart, känns ju skittrist, detta är ingen sommar i mina ögon

R mamma pratade om att det skulle bli bättre framåt onsdag igen, men jag litar inte på nåt väder, dom verkar ju inte veta alls vad dom håller på med ....

• Mamma060812

Nu drar vi te Ikea istället !!

• Mamma060812

Ska kika in på bilderna Wai, alltid kul med renoveringar !!

Då Loveliva på dop då ? Bröllop oxå kanske ?? Inget i tidninge idag iaf. men jag undrar om hon kommer hem med en extra ring på fingret

• Mamma060812
    Little skrev 2008-07-19 19:36:40 följande:
    Jag kikade också i tidningen i morse just för att kolla om det stod något
    Vi får la se
  • Mamma060812

Så Loveliva - Hur gick det ??

• Mamma060812

Hihi Vad rätt jag hade GRATTIS GRATTIS, hoppas det blev så bra som ni ville ha det !!
  • Mamma060812
    loveliva skrev 2008-07-20 20:00:47 följande:
    TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Det var en underbar dag & precis som vi tänkt oss! Våra familjer var där och våra bästa vänner.Känns som om vi är nyförälskade på nytt   
    o lite fint väder fick ni med
Svar på tråden Växjöbabesen ;-)