Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Växjöbabesen ;-)

Little skrev 2008-07-24 09:02:07 följande:
    Jag heter också Kristina idag
    GRATTIS alla Kristina!
    Jag heter INTE Kristina
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Little skrev 2008-07-24 22:36:28 följande:
    LovelivaGlömde ju säga att en sak som Anton börjat med är att sätta sig upp själv redan, han backar bakåt tills benen kommer under honom och så hamnar han på rumpan!
    Gulligt! Kyss Då blir nog Hilda imponerad nästa gång de ses
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Mamma Cia skrev 2008-07-25 08:07:40 följande:
    Ja pipplig Fjantig....Inte för mig men för en kompis som gifter sig 080808Såg igår i tidningen att dom hade nån annons om dygnsuthyrning av stugor p åÖland, ananrs finns det ju Bed&Breakfast
    Kul med möhippa! Hoppas ni får skoj!

Jag fick en sån mysig möhippa, inga pinsamheter, bara en dag för bara mig Picknick, sminkning på make up store, bio & bara mysigt med bästa vännerna.

I morgon åker vi till min pappa och bor där över helgen när han är borta, ska bli härligt med lite lantluft

Ha en fin helg allihopa!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Mamma Cia skrev 2008-07-25 09:04:19 följande:
    Innan menar du ??
    Ja innan Mina bästa vänner visste om det, då den ena sjöng på bröllopet och den andra fotade Så vi hade en minimöhippa, jätte mysigt!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Hej!

Nu är vi hemma efter en helg på landet Underbart! Vi har solat, grillat och barnen har badat i poolen Saknar verkligen att bo på landet, får ta å ändra på det snart

Jag klagar verkligen inte på vädret! Älskar värmen & solen! Försöker njuta så mycket jag kan med tanke på att det oftast regnar i denna stad.

Sussie
    Men hur kan ni få bort larmet på sandalerna själva??? Det går ju inte, eller?! Jag hade nog åkt tillbaks till affären så de hade fått ta bort larmet. Inte roligt när det piper i andra affärer ju.....

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Mamma Cia skrev 2008-07-27 21:04:16 följande:
    Ja jag hade oxå vänt o gått tebax, ni var ju ändå där ? Om ni inte kan få bort det själva ?
    Underbart med landet!!! Hoppas det går bra att vi kommer och våldsgästar er snart
    Gick jättebra med ringen! De fixar den så den blir en stl mindre

Hade ni kul på möhippan?
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Little skrev 2008-07-28 23:37:41 följande:
    Gokväll, kikar in lite innan läggdags.Idag har vi varit och badat i Evedal, så himla skönt! Anton verka gilla det också Det va lite äventyr här hemma också, Simon satte pottringen över huvudet och det va knappt vi fick av den... J har skrivit om det i sinn blogg idag kungenavlandetlagom.blogspot.com/Imorrn ska det tydligen bli regn så kanske blir det lite gjort inomhus då.
    Ja, det lät ju minst sagt dramatiskt Förvånad Tur att det gick bra
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Mamma Cia skrev 2008-07-29 20:27:45 följande:
    Bara intaga MASSVIS med alkohol Vad kul det ska bli.... HAr äntligen blivit utsläppt !!

Men lite snacks vore gott, typ chips & godis Jag ÄLSKAR chips!!!!!!!!!

Lite svårt att vara här innan kanske, lite dåligt med plats "att gå undan" för övriga i familjen

Men kanske någon som har mer än 70 kvm som kan ha lite förfest?
    Kanske är lagom att ses vid 19-20-tiden?
    Ja, det ska bli sketa kul!!!

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Little skrev 2008-07-29 20:45:12 följande:

Joooo, klart vi kan!!!!!!! Om ni vill så!

Men blir nog bättre hos Gucci ändå, hon har ju två våningar. Vi har bara ett extra rum och det är barnvagnsförrådet, men det är proppfullt

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Växjömamma1976 skrev 2008-07-29 23:02:05 följande:
    Littleklart vi ska intaga en massa alkohol, jag behöver det! haha Knytkalas är väl lämpligt? Var och en tar med något dit vi ska vara! Trevligt om det blir hos Gucci.. Här i bushen går det inga bussar ju.. kan va lite för krångligt ta sej in då.Littleang getingarna, vi körde med Radarspray på dom förra sommaren, och dom försvann helt! Le Momhänger du med ut nu? Nu måste du väl hänga på? Ingen ursäkt är god nog.. Är hemma själv med Samuel ikväll, M ska upp tidigt (kl 04.00) sover hos sina föräldrar ikväll. De ska köpa öl och vin i Tyskland imorgon. Är faktiskt lite mörkrädd känner jag, töntigt kanske när man är vuxen, men det hjälper inte mig ändå. Tycker det kan vara rätt så otäckt ibland. Här är det upptänt överallt just nu. =)
    Jag behöver INTE massa alkohol för att det ska snurra Billigt & bra!
    Nygift & nyförälskad!
Svar på tråden Växjöbabesen ;-)