Inlägg från: Mamma060812 |Visa alla inlägg
  • Mamma060812

Växjöbabesen ;-)

Men visste familj o vänner att det skulle bli bröllop oxå ??

Rickard & Cia = Isak & Filip
  • Mamma060812
    Le mom skrev 2008-07-20 20:10:37 följande:
    Ja här händer det grejer!!! Nya bebisar på G o nya brudpar.. Grattis till er allaNu börjar jobbet nästa vecka efter en underbar semester fast man inte har kunnat göra så mycket med huset som vi hade tänkt. Det är ju inte lätt att styra vädergudarna!Hoppas ni andra har haft en skön sommar o den är ju verkligen inte slut än, skulle väl bli finare väder nu i veckan?!
    Bebis på g hos er med ??
  • Mamma060812
    Gucci1 skrev 2008-07-20 19:01:20 följande:
    Nu är vi hemma efter nästan en vecka i Budapest. Vi har haft det supermysigt! Vädret har varit fint för det mesta. Men en kväll när vi precis kommit in på hotellet så började det blixtra oavbrutet och regnet öste ner, och sen började det hagla korn stora som ärtor. Det var fullt med folk på gatorna och uteserveringarna så det blev nästan panik. Tur att vi hade hunnit in! Annars har vi ätit mycket god mat, strosat runt på gatorna, shoppat en hel del, varit på zoo och hälsat på Istvans kusin. Längtar redan tillbaka lite. Twinsen: Ja en utekväll måste vi ju ha snart! Nu har vi gjort i ordning där uppe så nu är det perfekt för förfest. Dricka lite vin och lyssna på musik på storbildstv:n.
    Glömde ju bort dig i all bröllopsyra Skön ni haft en bra semester.... Vill oxå iväg men det blir det inte iår.

Nu är jag Filipfri, så snart kan jag me hänga på en utekväll
  • Mamma060812
    Little skrev 2008-07-20 23:05:55 följande:
    LoveStort grattis!! Anade nog detta GucciLåter som ni haft underbar semester!CiaFilipfri= icke ammande?Jag började amma igen efter en veckas uppehåll saknade det mkt så nu är det morgon/kvällsamning Men nu äter han både nappflaska, puréer och gröt så det hjälpte att ta bort "mig" ett tag från honom så fattade han vinken Le MomJo visst är det stor skillnad med 1 och 2 barn, mer jobb med allt och ibland kraschar det fullständigt men då är det bara att ta ett djupt andetag (eller flera korta små ) men det är underbart att ha de små liven, dubbelt så mkt kärlek!! Och alltid en vän att leka med också! ( eller slåss med
    Japp nu har vi klippt navelsträngen, men jag är inte överlycklig, för det finns inget bättre än o amma
  • Mamma060812

Alltså, visst e barn underbara ! Men jag vill inte ha fler än 2 ändå. Jag har inte tålamod så det räcker märker jag, orkar inte vara psykologisk o pedagogisk hela tiden. o det där lugnet som alla tycks vara utrustade med, det har inte jag.

Nä 2 barn e alldeles alldeles precis lagom för min del...

• Mamma060812

Lördag den 30 augusti

¤ Twinsen
    ¤ Loveliva
    ¤ Gucci
    ¤ Emmiz
    ¤ Cia
  • Mamma060812
    Gucci1 skrev 2008-07-23 08:36:25 följande:
    Måste berätta någon skumt som hände när vi var i Ungern. Istvans farbror kom från Rumänien för att träffa oss. Han jobbar som healer och har kunder från hela världen som kommer till honom och har blivit snor-rik på detta. Jag tror inte så mycket på sånt men sen när vi satt och åt så börjar han prata om mina njurar. Att han vet att jag har haft problem och att det var mer på vänster. Nu hade jag i och för sig lika mycket problem med båda njurarna men har gjort en biopsi på vänster så jag har ett litet ärr där. Det finns inte en chans att han kunde veta detta innan, Istvan har bara träffat honom en gång de senaste åren och då pratade de inte om mina njurar. Skumt...
    Hmmm.... Skumt
  • Mamma060812

Grattis Emmiz o Grattis magda i efterskott på namnsdagen !

• Mamma060812

Imon drar vi till Öland en runda ! Ska bli skönt o komma bort lite o ha lite semester...

• Mamma060812
    Little skrev 2008-07-24 22:36:28 följande:
    LovelivaGlömde ju säga att en sak som Anton börjat med är att sätta sig upp själv redan, han backar bakåt tills benen kommer under honom och så hamnar han på rumpan!
    Goa dom e !!

Filip e inne i världens mysperiod nu, han e så jädrans kul o titta på, han har så mycket för sig

Var en skön lååång dag på Öland, men det var mysigt. Passade på o kolla på husvagn oxå

Idag e det Möhippa, så Isak e hos lillebror o pappa e hemma själv med Filip, hoppas det går bra, mest orolig e jag för Isak, han har börjat pippla som en tok.

På lördag ska vi iväg o grilla o på söndag e det kalas för farfar med kusinerna o på onsdag nästa v börjar dom gräva i trädgården !! Så vill ne se en grävskopa som manglar sönder så e ni välkomna !
Svar på tråden Växjöbabesen ;-)