• Little

Växjöbabesen ;-)

shit vad trött jag är, jobbat till 22 igårkväll (och i tisdags), ska börja jobba nu igen vid 9 men bara till 15 så det blir en kort skön dag för omväxlingsskull.. sen jobbar jag både lördag ( 12-22) och söndag (17-22) SEN är jag ledig..

Ska börja vår semester på måndag med att göra cellprovet som inte blev av för 2 veckor sedan då jag fick tillbaka min mens dagen innan... hur stor är den chansen liksom!

Gäsp!

När barnen sover dansar mammorna på bordet....
  • Little

Waimea
    Oj shit är det redans dags för henne! Vad snabbt tiden har gått!!
    Jag måste verkligen skicka iväg mejl till henne, tidne bara rusar iväg.. ikväll jobbar jag bara 17-22  SEN är jag "ledig"

• Little

Gokväll, kikar in lite innan läggdags.

Idag har vi varit och badat i Evedal, så himla skönt!
    Anton verka gilla det också

Det va lite äventyr här hemma också, Simon satte pottringen över huvudet och det va knappt vi fick av den... J har skrivit om det i sinn blogg idag
    kungenavlandetlagom.blogspot.com/

Imorrn ska det tydligen bli regn så kanske blir det lite gjort inomhus då.

• Little

Det blir säkert inte tidigare än 18 snåret... eller vad säger ni andra???

Honey1982 skrev 2008-07-22 18:22:33 följande:
    Vilken tid har ni tänkt den 30:e? Jag kan, om det inte blir för tidigt. Har en brudsminkning på förmiddagen.
  • Little
    Lördag den 30 augusti

¤ Twinsen
    ¤ Loveliva
    ¤ Gucci
    ¤ Emmiz
    ¤ Cia
    ¤ Magda
    ¤ Sussie

Några tips inför kvällen?
    Vart? Hur? När?
    Ska vi äta något ihop eller bara intaga massvis med akolhol?
  • Little

Idag har vi varit i Tingsryd på den STORA marknaden, fy f*n vad folk och bilar!!
    Så stort det va, hade ingen aning om det
    Blev lite karusellåkning med Simon som blev arg efter att han inte fick åka mer (efter 2ggr!!)

Men hjälp vad jobbigt med alla getingar som är överallt, man kan ju knappt äta ute innan de kommer, Anticimex va här förra fredagen och fixade ett bo men tycker ändå vi har jäklans massa getingar iallafall.

Nu sover pojkarna och jag ska lägga mig och slappa i soffan...puh!

• Little
    loveliva skrev 2008-07-29 20:42:55 följande:
    Men lite snacks vore gott, typ chips & godis Jag ÄLSKAR chips!!!!!!!!!Lite svårt att vara här innan kanske, lite dåligt med plats "att gå undan" för övriga i familjen Men kanske någon som har mer än 70 kvm som kan ha lite förfest?Kanske är lagom att ses vid 19-20-tiden? Ja, det ska bli sketa kul!!!
    Men vad menar du!! Kan vi inte samsas allihopa med din mysiga familj!
    Gucci1 skrev 2008-07-29 20:42:33 följande:
    Little: Vi kan vara här och ha lite förfest och kanske äta lite tillsammans? Och dricka MASSVIS med alkohol! Eller vad säger ni andra? Sen kan vi väl gå till Grace och dansa!
    Låter ju kanon att vara hos dig!
    Mamma Cia skrev 2008-07-29 20:27:45 följande:
    Bara intaga MASSVIS med alkohol Vad kul det ska bli.... HAr äntligen blivit utsläppt !!
  • Little

gokväll!

Vi far till Öland imorrn vi med, tebax på måndag igen, det blir 2 nätter hos svärmor i Mörbylånga och sen 2 nätter i en stuga som vi bokat i Böda Sand.

Nu är det dags att göra iord barnen för natten, iallafall Simon

• Little

Oj vad snabbt för henne! Såg bilden på webbisar, så söt!!

Waimea skrev 2008-08-02 22:03:28 följande:
    Hej!Jag inledde min sista semestervecka på ett intressant vis - kl 3.30 inatt ringde telefonen och 4.15 levererades en liten klarvaken och glad kille här medan mamma och pappa åkte till BB.Tack gode gud för Byggare Bob Allt gick bra för min kompis, fyra timmar senare var den lilla tösen född. Jag är helt färdig idag iaf.
  • Little
    Grattis Frans en dag för sent!

Och Grattis Sussie idag!!

Nu är vi hemma från Öland, stannade en natt ytterligare på ett hotell i Kalmar.
    Har varit skönt att vara iväg men lite trist med vädret men visst har det blvivt en hel del bad

Igår på vägen från Bada så stannade vi lite hos Victoria med lilla familjen så fick pojkarna leka lite, dock inomhus då det stod som spö i backen utanför..

Idag har vi strosat lite i Kalmar och shoppat lite Katvig på rea hos elleraff (ellereff.se)
    Sen IKEA men jiiiiiissses vad mkt folk, typiskt IKEAväder idag ju

Anton kröp första gången i söndags, dagen innan 7-månadersdagen.
    Väldigt kinkig just nu, vet inte vad det är riktigt, kanske en tand kanske ont i magen kanske något annat.

Simon är trotsig nu mer än tusan mest NEj Nej Nej hela tiden.
    En kindtand har han fått nu den sista veckan, fy så äckligt det såg ut i början när det va köttigt och blodigt.

Nu är det dags att tvätta allt man haft med sig och sen går igenom posten som "husvakten" har haft hand om.
Svar på tråden Växjöbabesen ;-)