Växjöbabesen ;-)

Inte för mig men för en kompis som gifter sig 080808
Såg igår i tidningen att dom hade nån annons om dygnsuthyrning av stugor p åÖland, ananrs finns det ju Bed&Breakfast
Rönnbär -- Hur gammal e du då ?
Madicken -- Det är den 30e Augusti så det är en hel månad till Men du kanske ammar ff ?
Fattar inte heller att hon e 5 månader redan o jag hr ju knappt sett henne
Har hemskt gärna ett Me&I party & har försökt boka det ett antal ggr nu, typ en 6-7 men jag vet inte vad som har hänt med dom ?? Dom är helt värdelösa, hör inte av sig el. nån ting Skittrist.
Imon kommer grävaren o börjar gräva i trädgården, oj oj som här kommer se ut sen, men jag hoppas verkligen det kommer bli fint oxå. Ska bli skönt den dan det blir fint o klart.
Gucci -- Kan vi va hos dig vore det ju jättekul o smidigt. Jag får ta nattbussen hem till stan sen, spännande bara det.
Sista semesterveckan nu o sen börjar Isak snart dagis o snart ska jag börja jobba oxå, oj oj...
Då var semestern slut då. R börjar jobba på måndag & sne börjar Isak dagis den 13e.
Slutar semestern med sjuka barn o mig själv. Filip har dubbelsidig öroninflammation & Isak hostar o snorar som en tok o jag me samt har skyhög feber, fryser o svettas om vartannat. Inget kul alls.
Hade tänkt avsluta med o åka iväg i helgen men det bidde ju inte nu o sen tänkte jag vi skulle åka till stan o avsluta med en middag o lite mys, men det lär ju itne heller bli nu
Då var det dax igen för oss... Filips penicillin verkar inte hjälpa så det blir nog vc igen idag & jag har nog öron infl. jag med & bihåleinfl. Jag är så trött på detta, skulle kunna strypa den som smittat oss just nu !!
R börjar jobba imon o vi har knappt sovit på hela helgen.
Ja ja jourläkarcentralen kl 13-14 nu iaf. Men det var för Filip, jag var inte så säkert jag fick tid, att mitt var så allvarligt. Nä nä....