Little skrev 2008-08-18 09:12:25 följande:
CiaJag blev inspirerad av dig så nu blev jag också med hos GI Viktkoll Hur är det med alla i tråden nu för tiden? Här har det varit förkylt hos Anton och SImon sista veckan, mest Anton men nu har J börjat få ont i halsen..Anton har fått första tanden och kryper på i en jäkla fart här hemma, allt för att hänga på storebror, Simon har också börjat krypa Anton har to m ställt sig upp på knä mot möblerna, precis när mammahjärtat väl börjat lugna ner sig efter att han hela tiden trillade när han började sätta sig upp..Annars är det något så fruktansvärt trostigt nu med Simon.. fy fasiken säger jag bara.. blir många gånger då han få åka in på rummet och stanna där 2 minuter ( har hört att 1 min. för varje år är lagom). men han hinner knappt va ute sen är det dags igen, testar alla gränser som finns och det är ju bara att vara konsekvent hela tiden men oj vad man är trött på honom ibland.. skönt att han är på dagis så få man pusta ut lite och Anton få lite lugn och ro utan att ha någon som sitter, ligger, STÅ och slå på honom.. slänger saker och skriker..Jag jobbade tors-fred och det va som semester för mig Underbara barn Potträningen med Simon tog ett rejält bakskutt sista semesterveckan så vi har tagit en liten paus med honom... han har ju slutat med nappen helt sedan 1 månad tillbaka så något litet framsteg dock Vad kul med tjejfest snart!!
Vad heter du ??
loveliva skrev 2008-08-18 09:54:46 följande:
Här är det bara fint! Förutom att Melker har väääldigt tidiga morgonvanor, upp kl 04.45, då är jag trööööööööött Hoppas han ändrar tiden lite iaf, hade varit skönt att sova til 06 åtminstone.Hilda är tandlös men krälar runt på golvet. Melker håller på & pottränar lite för sig själv, tar av sig blöjan och säger "kissa pottan" och så går han in på pottan och sätter sig Love verka kommit in i en harmonisk period, tack för det! Jag & mannen min är nyförälskade på nytt, så ja livet för fam Bolin känns just nu helt underbart!Ser också framemot vår lilla tjejfest! Ska bli kul!
Var det bröllopet som gjorde det ?? Hur hinner man med o vara nyförälskade emd 3 abrn i huset ?
Lär mig gärna 
Gucci1 skrev 2008-08-18 19:17:12 följande:
Oj vad jag har motionerat idag! Först cyklade jag och Amanda ut till stallet, är väl 6-7 km, sen red jag i 45 minuter. Cyklade hem. Sen till Idrottskliniken, 1 h spinning och sen cykling hem igen... Puh! Sussie: Säg till när du vet om du kommer den 30:e, så jag vet hur många vi blir och vem som tar med vad.
Oj oj oj... Det var inte illa !!