Inlägg från: Mamma060812 |Visa alla inlägg
  • Mamma060812

Växjöbabesen ;-)

Farfar kommer en runda med

Rickard & Cia = Isak & Filip
  • Mamma060812
    Little skrev 2008-05-29 10:31:06 följande:
    Sussie29Är det en extrakoll med Samuel bara eller? När är nästa koll egentligen? 2,5 år?Om 2 veckor är det dags för Antons 2:a spruta (5½-6-månaders vacc)Igårkväll blev hel golvet i vardagsrummet lagd, fy fasisken vad röda mina knän va efteråt, trots knäskydd och händerna värkte efter att bultat mkt med gummiklubban, Johan fick ta de sista två brädorna på golvet ( så han har fått hjälpa till lite han med ) medans jag hoppade in i en välbehövlig dusch och tvättade bort allt slipdamm som kliat.. Inatt har Simon sovit riktigt igen, så skönt!
    VArför la ni nytt golv där inne ? Det var ju jättefint det som var ??
  • Mamma060812
    Emmiz skrev 2008-06-01 19:04:08 följande:
    Tjoho! vilket underbart väder vi har! idag har vi varit ute på en cykeltur började här hemma sen Högstorp, Hollstorp, Hemmersjö Billa, Åryd tillbaka till Billa, Bramstorp, Skir och hem igen så det blev nog en runda på ca 2,5-3 mil. Så nu har jag ont i baken skönt att sitta hemma i soffan igen!
    Shit vilken tur alltså

Måste bara dubbelkolla igen vilka som kommer imon & om ni tar med nån !!

* Cia x5
    *
    *
    *
  • Mamma060812
    Little skrev 2008-06-02 19:44:01 följande:
    Nu har jag uppdaterat bildgalleriet igen med massvis med bilder, både på simon & anton och vardagsrum & hall!Cia vilken tid va det imorrn? *glömsk*
    18.30
  • Mamma060812
    Little skrev 2008-06-02 21:15:25 följande:
    Tack!Hade ni kul i lördags på cykelfesten?
    Jo vi hade jättekul innan, en som ni säger, vi stannade på festen efteråt en halvtimme sen åkte vi med hem. Var liksom inte kul l'ängre,m man känner ju inga o alla gamla kompisar gick ihop igen.
  • Mamma060812
    loveliva skrev 2008-06-03 13:58:11 följande:
    Tror Cia har frågat & pratat om Lilla Bus i Alvesta flera gånger....Men affären Lilla Bus har "klädparty" ikväll kl 18.30. Kom dit om du har lust/tid!
    Ja ett antal ggr har jag skrivit om det nu

Får ha med mig Filip ett tag o sen kommer R o hämtar honom. Isak e hos farfar under tiden...

Kläd-leksaksparty ?? Hoppas få tid o kolla på leksakerna nu när man inga barn har med...
  • Mamma060812
    Little skrev 2008-06-03 22:01:58 följande:
    Jag köpte ju en Villervalla regnbågströja i strl 92 till Simon ikväll men ena armen såg lite skum ut såg vi nu, de måste har råkat sy på fel arm (en annan strl) på tröjan... få se om man kan köra förbi nästa gång man kör till Ljungby.
    Va knepigt ??

Annars e jag nöjd med shoppingen,även om jag gärna handlat ännu mer

Nu jobbar ajg o resten av familjen sover sött.
  • Mamma060812
    loveliva skrev 2008-06-03 23:24:12 följande:
    Jag är också nöjd, fast har inte provat på pojkarna än då de sov när vi kom hem. Men va lustigt med tröjärmen Cia, hur går det med altanbygget? Fått upp trappa & räcke?
    Vad köpte du ?

Ja trappan e klar sen länge o halva räcket, men nu ska vi lägga trall på resten av det nybygggda o sen ska väggarna upp, fönster är beställda.
    Ni får komma ut o leka o fika en dag ?
  • Mamma060812

Nu är jag klar med jobbet, iaf. för nu, så nu e det huvet på kudden

Natti natti

• Mamma060812

Tack allihopa för att ni ville komma !! Var kul o ses lite med även om man inte hann prata med alla för man gick o drog i alla kläder o leksaker osv.

Jag får nog köpa lite mer stjärnbody sen, den turkosa jag köpte till Filip var ju underbar i materialet !

Svar på tråden Växjöbabesen ;-)