Växjöbabesen ;-)
Cia....ja utedagis är inte fel!!!!!! var finns det i växjö?...har inte hittat det på nätet nämligen.....här nerifrån kan man ju mest leta där
Här har man annars fått sommarens första myggbett....f-n vad det kliar!!!
Cia....ja utedagis är inte fel!!!!!! var finns det i växjö?...har inte hittat det på nätet nämligen.....här nerifrån kan man ju mest leta där
Här har man annars fått sommarens första myggbett....f-n vad det kliar!!!
Mamma Cia....vad fattas hans mage....låter inte kul det där....
KUB gick bra här i skåneland så det blev lite firat igår och tel till parents
Tackar för grattis!!!! Känns såååå skönt att den biten nu är avklarad också.....det är ju så himla mycket som ska klaffa innan bebis kommer ut!!!!
I Lund blir alla över 32(?) erbjudna KUB från i år, innan var det bara NUPP. Barnmorskan på KK sa att det var 95% säkerhet så de har kanske utvecklat metoden lite till nu?
De beräknade inte på min nuvarande ålder heller utan på när ägget blev berfuktat för två år sen så det blev bra siffror...... Denna bebis är från ett FET (frosen embryo transfer), Alex är en IVF. De är från samma "batch" så de är tillverkade samtidigt ju
Det är beräknat till 5 jan....men blir nog på julafton
Kön.....njä det ska vi inte ta reda på men är totalt övertygad om att jag såg en snopp flera ggr...........vi får se.......
Utekväll.........jag hade utekväll med gamla gymnasiekompisar från Växjö i Lund i torsdags....såååå skönt att vara utan man o barn och bara snacka och äta och dricka gott (juice )
Gucci1....men man kan väl inte parkera på en avtagsväg?????? Puckon!!!! Tur att det gick bra !
Ska försöka länka Mamma Cia men jag har ingen mus *handikappad utan den*
Har annars haft en toppen födelsedag i värmen och blivit serverad alla mål mat
Som sagt blev Alex av med diarréen på två dagar......enligt spec baarn läkaren i Lund hade förkylningsvirusarna slagit ut alla de goda tarmbakterierna..........Kanske en slaskdiagnos men väldigt väldigt troligt för inga prover vi tog visade på något.......
Hoppas att det kan funka för dig........ja eller liten
Inget av de vanliga allmänna kostråden vid diarrée gav ju heller något resultat.....
Skönt att dropparna funkade......
Hmmm.....ja det är ju en mjölksyrabakterie..............
Jag är själv mjölkproteinallergiker så jag kan det mesta om det där.......men inte allt....
men?????? undrar om????? på innehållsförteckningen finns inget..........veg olja och kiseldioxid..............
Innehåller bakterien mjölksyra eller är den "uppfödd" i den miljön och är den något han/jag skulle reagera på????????????
Jag har tex inga problem med proviva..........är superkänslig annars.....
Man kanske skulle maila och fråga??????
Nu blev jag nyfiken!!!!!!
Ska fråga Blå Myran lite snabbt.....hon brukar ha svar på allt!!!!