Inlägg från: Madicken73 |Visa alla inlägg
  • Madicken73

Växjöbabesen ;-)

Hej! Hoppas att ni har haft en härlig midsommar allihopa!

Danna: Stor tröstekram till dig och din familj!

Rönnbär: Välkommen hit!

Jag ska till Växjö imorgon och sova till på onsdag för lite doktorsbesök.... bland annat efterkontrollen! FY! På onsdag är jag dock bokad hela dagen men imorgon skulle vi kunna leka hos någon på förmiddagen eller eftermiddagen.... men dumt nog ska jag på läkarbesök klockan 14.30 under en halvtimma ungefär.

Kramis!

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥ Johannes 5/12-05 .?:*:?.♥.?:¨*:?. Linnea 8/3 -08 ♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Madicken73

Oh, Cia vad tråkigt! Hälsa Filip så jättemycket!

Little: JAAAAA, vi kommer jättegärna! Vi kommer så fort jag är klar hos doktorn! Gissar på tretiden ungefär! Ska vi ta med något????

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥ Johannes 5/12-05 .?:*:?.♥.?:¨*:?. Linnea 8/3 -08 ♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Madicken73

Tack! Då kommer vi. Finns på mobilen under dagen! Jätte kul!!!! Kram!

• Madicken73

Hejsan...här är jag lite sent om sidor och säger:
     TUSEN TACK Magdis, Simon, Anton, Johan, Anna, Love, Melker och Hilda för härom dagen! Det var verkligen jättemysigt men min vakna lille pöjk somnade inte när han kom till lägenheten inte, utan var glatt uppe till 23!!! Ohhh, vad ska man göra med en pojke som inte sover på dagen och heller inte somnar tidigt på kvällen? Dock sover han hela natten och länge på morgonen så det är jag ju tacksam för!

Loveliva: Ohhh inte kräkningar igen! Stackars er...men framför allt Love!

Cia: Hoppas att ni får svar snart!

Nu har jag börjat att blogga igen ifall det är någon som brukar titta in där: madickensvarld.blogspot.com

Kramis!

• Madicken73

Magdis: Oj då!!!! Vilken chock det måste ha varit för Johan! Läskigt att faxen bara exploderade! Livsfarligt ju! Tur att det gick bra!

Little skrev 2008-06-28 12:33:40 följande:
    RönnbärBarn sover inte - de ligger på LADDNING!!Stämmer ju såååå bra!!!!!
    Jaaaaaaaaaaaa, det stämmer här med!!!!
  • Madicken73
     Grattis LEO på din namnsdag!!!
    Kram!
  • Madicken73

Hej hopp i värmen!

Här målas det också! Jag målar en del furumöbler och maken har börjat att måla vår förstukvist på framsidan. Men sedan kom höskörden i vägen så D. och J är just nu och stränglägger höet. Nu är vårt uthus/carport färdigbrädat också och väntar på lite falurödfärg så visst finns det MASSOR att göra!!

Kramisar!

• Madicken73

Vill bara säga HEJ SVEJS och att allt är bra  med oss! Linnea väger nu 5100g och är 58,5 cm lång. Hattmåttet är 40,5. 700g upp och 2 cm på höjden den här månaden alltså...

På torsdag åker vi tåg till Stockholm med barnen och går på Skansen, Junibacken, Grönan och lite annat. Det ska bli mysigt!

Om ni vill se hur det går för oss här hemma så har jag börjat blogga mer regelbundet nu också på madickensvarld.blogspot.com

Ha det så skönt var ni än är!
    Kramis!

• Madicken73

Hello girls!

Wops! Jag har ju inte skrivit här på en EVIGHET ser jag!

Först och främst: Supergrattis Loveliva, numera fru! och supergrattis till Waima också! Så mysigt att du väntar en liten igen!

Vi åker till Öland till helgen...så här blir det ingen träff för mig den 30:de men jag hoppas att vi kan ses snart i alla fall! Nå´n som ska ha ett Me&I-party kanske?!

Annars mår vi suveränt! Lillan är snart 5 månader! Kan ni fatta det??? Inte jag! I sommar har vi mest varit ute med en liten motorbåt i en sjö i närheten och varit i Stockholm en sväng. Det blev lite Skansen och Junibacken där bl.a. Såååå mysigt! Det har också byggts en carport/förråd här utanför och ett soldäck.

Sussie: Man vänjer sig från att vara mörkrädd! När det inte är sommar så sover jag själv här i huset ca. 4 nätter i veckan... men det går jättebra!

Jag har bloggat lite i sommar om det är någon som är intresserad: madickensvarld.blogspot.com

Kram på er och ha det så kul på lördag!

• Madicken73

Cia: Ahhh, tala om att ha solsting! Det klart att ni ska ut den 30 aug... inte idag! Ha ha ha! Ja, jag ammar fortfarande och vill göra det ett tag till så jag får se om jag kan hänga med er eller inte... =o) Kul om det blir ett party snart! Hoppas att de svarar...så knäppa de är!

Föräldrarna är här och hjälper till lite med barnen och målar! Skönt...då kan man äntligen få lite gjort innan vi far till Öland. Men HU så varmt det är... ikväll bär det av till sjön igen!

Hoppas att ni mår bra! Kramis!

• Madicken73

Little! Vi kanske kan ses när ni är på Böda... kanske på söndag??? Vi är i en stuga vid Löttorpsområdet! Ring på mobilen i så fall!  Vi kommer nog upp fredagkväll eller lördag!Kramis!

• Madicken73

Hej på er!

Nu är vi tillbaka från Öland och vi har haft mulet och regn mest hela tiden... men det är samtidigt ganska skönt då man inte behöver göra någonting!!!
    Mannen börjar jobba imorgon och då blir det tillbaka till vardagen igen.

Cia: OHHHH, vad synd att Me&I är just i morgon!!! Jag har bestämt att åka med syrran och barnen till Skånes djurpark... annars hade jag tänkt att åka till Växjö på tis, ons eller tors... Ohhh, SUCK!

Magdis: Tack för att ni kom förbi och lekte med oss! Det var verkligen mysigt!

Sussie och Frans: Grattis på er i efterskott!

På fredag blir det ett 35-årskalas och på lördag ett 40-årskalas, så det är fullt upp!

Hoppas att ni mår bra ..trots jobbiga förkyldningar etc.

KRAM!

Svar på tråden Växjöbabesen ;-)