Inlägg från: Twinsen |Visa alla inlägg
  • Twinsen

Växjöbabesen ;-)

Rasmus grattis i efterskott!!!

Vi hade en jätte mysig bröllopsdag. Badade i varm utomhus pool o åt god mat och gick långa promenader i parken :)Skrattande

• Twinsen

Jag är tillbaks på jobbet efter 4 härliga veckor sem:(
    Flickorna slipper att vara på sommardagis. Vi har bokat in släkten som turas om i 3 veckor!!! Helt perfekt:)
    Men vad jag saknade sessorna idag på jobbet. Man blir ju så van snabbt att umgås mycket.... tur att jag bara jobbar 70%.

Utekväll tjejer när blir den kvällen????

• Twinsen

Ja det är så skit tråkigt väder hm hm ....  Hoppas på sol o värme snart.....

• Twinsen
    Le mom : Barn är sååååå underbara:) Jag tycker klart att ni ska skaffa syskon :)

Gucci: Välkommen hem igen från sem. Och vi får bara boka in en tjejfest nu!!!!!!!!

Jag har ett förslag:
    Tjejfest Lördag den 16 aug

¤ Jenny "Twinsen"
  • Twinsen

Nu har jag ett nytt förslag:

Lördag den 30 augusti??
    ¤ Twinsen

• Twinsen

Lika bra att boka!!!
    Vi har mycket bokat helgerna framöver med fester , Vimmerby , Resa till Malmö med jobbet osv....

• Twinsen

Jaaaa vi ska ha riktigt kul tjejer!!!!!!!
    Natti natt

• Twinsen

Grattis Sussie en dag efter!!!!!!

• Twinsen
    Trots är ju sååå skoj puh puh här hemma är det Isabella som är riktigt trotsig just nu men det gäller bara att ha tålamod o inte ge sig..........

Vi var på bvc i onsdags 2 1/2 kontroll de fick rita cirklar och  leka med klossar m.m
    Alexandra är 92 cm o v 16kg samt Isabella 95cm o v 15kg. 
    De var så goa när vi gick därifrån - tack ska du ha sa båda två till Harriet......

Snart ska jag iväg och jobba och sen blir det en runda på Kalle dagarna.
     Nu ska jag dricka kaffe
    Trevlig helg
  • Twinsen

Pastasallad - Gucci
    Grillad kyckling/revben - (kan ju två dela på eftersom det är lite dyrare)
    Bröd/baguetter -
    Ost - Jenny Twinsen
    Kex -
    Snacks -

Hej hej här var det tyst idag... Vilket trist väder vi haft fy fy ....
    igår var vi o fotade hos Mli gick väl sådär bra hihihi. De ville helst leka och springa runt i studion. Hoppas på några bra foton iallefall:).

Kul med tjejfest snart:)
  • Twinsen
    Glad Emmiz : Vad duktig du är ! Grattis

Imorgon åker vi till Vimmerby och hälsar på hos Pippi o Emil mfl ska bli riktigt skoj.
     Mickes jobb bjuder så det blir perfekt!!!!! Önskar bara att det blir ok väder.........
     Natti natt
Svar på tråden Växjöbabesen ;-)