• Little

Växjöbabesen ;-)

Nu har jag uppdaterat bildgalleriet igen med massvis med bilder, både på simon & anton och vardagsrum & hall!

Cia vilken tid va det imorrn? *glömsk*

• Little
    Mamma Cia skrev 2008-06-03 08:15:50 följande:
    Jo vi hade jättekul innan, en som ni säger, vi stannade på festen efteråt en halvtimme sen åkte vi med hem. Var liksom inte kul l'ängre,m man känner ju inga o alla gamla kompisar gick ihop igen.
    Vi (jag) va nog yngst på festen och ändå först hem
  • Little
    Jenni76 skrev 2008-06-03 20:23:31 följande:
    Hejsan!Är nästan helt ny här inne och letar febrilt efter lämpliga trådar att "hänga" i och tänkte fråga lite snällt om man får vara med här hos er?Jag heter Jenni och bor precis utanför stan (Växjö) och har en liten dotter Isolde som är 13 månader och väntar tvåan i oktober om allt går som det ska.
    Välkommen hit!
    Du får så gärna hänga på här!
    Vart bor utanför stan bor du?
  • Little

Jag köpte ju en Villervalla regnbågströja i strl 92 till Simon ikväll men ena armen såg lite skum ut såg vi nu, de måste har råkat sy på fel arm (en annan strl) på tröjan... få se om man kan köra förbi nästa gång man kör till Ljungby.

• Little
    loveliva skrev 2008-06-06 10:46:46 följande:
     Ha en fin nationaldag alla Här blir det jordgubbstårta och besök av morfar
    Detsamma!!

Vi ska ner till stan och fira nationaldagen i museiparken ( http://www.vaxjo.se/vaxjo_templates/Page.aspx?id=4668 )
    4H- gården ska även komma dit med lite djur som barnen få klappa, kulkul!

Igår va vi på Öland och i Kalmar, hälsade på svärmor(öland) och shoppade lite i Kalmar..

Imorrn blir det Ljungby och 18-årskalas.. få ta en sväng förbi Alvesta och Lilla Bus och byta lite kläder, förutom tröjan med felsydd arm på så hittade jag även sömnadsfel på jackan som jag köpte till Simon..
  • Little
    Twinsen skrev 2008-06-06 22:10:45 följande:
    Little: Vi var i Museiparken och klappade djuren :) Smp tog en massa foton på Sessorna ! Kanske kommer de med på något foto i tidningen!!!! 
    VI missade djuren, vart va dem?
  • Little
    Mamma Cia skrev 2008-06-06 22:59:30 följande:
    Nä men sluta !!! Vilket skit med kläderna ?? o om stjärnkläderna krymper så mycket så kan inte Filip ha sin st 80 som jag köpte till honom. Den passade perfekt innan tvätt När helgen är slut så har vi golv på hela set nya bygget oxå, sen ska takbalkarna upp o nästa helg kommer fönstrena. Kanskekan vi sitta i det i slutet av sommaren ...
    Då har ni fullt upp med bygget!!
    Vi kommer också jättegärna och kolla in det

Jag tyckte mössorna va heltokiga i strl. jag köpte en regnbåge ( som passa anton& simon) men stjärnmössorna och en helsvart va alla för små trots strl 1-2, 2-3 ,3-4... jaja kan ju sälja de på tradera och få säkert mer än vad jag gav för
  • Little
    Mamma Cia skrev 2008-06-07 16:35:55 följande:
    Du kan inte denna veckan då ? v25 e jag hemma, jobabr bara tisdagen o har bvc på torsd. kl 14
    Love tycker ju att det är så kasst väder här i sverige så dem sticker ju till Cypern imorrn
Svar på tråden Växjöbabesen ;-)