Växjöbabesen ;-)
Cia: Vad det är för väder vet man ju aldrig... Men måndag förmiddag skulle funka. På tisdag kanske vi åker till Tingsryd och badar, någon som varit där?
Cia: Vad det är för väder vet man ju aldrig... Men måndag förmiddag skulle funka. På tisdag kanske vi åker till Tingsryd och badar, någon som varit där?
Jag hänger på om det blir utekväll!
Sussie: Ja vi letade överallt... måste vara någon som tagit dem.
Loveliva: Om det inte blir Tingsryd på tisdag så kan vi ju hitta på något!
Sussie: Jag kan nog gå ut tidigast i slutet på juli, vi åker ju till Ungern om två veckor.
Waimea: Nej det har inget med hästar att göra! Fast sist vi var där red jag på Pustan. Vi ska bara ha vanlig storstadssemester i Budapest och hälsa på lite släktingar till min man.
Loveliva: Jag hoppar nog över Tingsryd imorgon, så vi kan ju hitta på något. Ta en fika eller lunch eller nåt. Vi kan ju höras. Någon mer som vill med?
Loveliva: Ja det är klart, tänkte jag inte på... Men vi kan ju höras imorgon så kan vi ju se vad det är för väder och så.
Loveliva: Jag ska iväg och handla lite på förmiddagen men i eftermiddag är vi hemma. Så då får ni och alla andra som vill gärna komma och fika och leka lite.
Little: Kul att ni kommer!