Inlägg från: Växjömamma1976 |Visa alla inlägg
  • Växjömamma1976

Växjöbabesen ;-)

Waimea
    Grattis grattis!!

Förresten, någon som har ätit på Piazzo Teatro? Hurdan mat har dom där? Vi funderar på att gå dit nämligen..

Jobbar halvdag idag, skönt!

Little
    Har du fått veta om det var förkylningsastma Anton hade? Varför var han rosslig så?

(¯`°?.¸ ღ♥ Samuel - älskar dej ♥ღ ¸.?°´¯) Min blogg: bloggermum.blogg.se
  • Växjömamma1976
    Waimea skrev 2008-07-02 12:35:54 följande:
    Sussie: Jag har ätit där, det var bra. Medelhavsmat kallar dom det själva, det är väl inga direkta nyheter, några kött-, fisk- och pastarätter (har jag för mig), men vällagat, trevligt serverat och vettiga priser!
    låter ju bra, vi kanske äter där i helgen då! Renoverar ni huset nåt nu förresten?

Little
    stackars liten, hoppas det blir bättre snart! Jag hörde inte ett ljud när jag var hos er, han var så himla snäll och go då ju!
  • Växjömamma1976

Hej alla! Fullt upp här med allt möjligt, idag ska vi fira svärfar som fyller 60 år idag! Han ska få en Canon kamera, blommor och ett restaurangbesök av oss! Fyndade rejält igår, kolla in min blogg om ni vill!

Hinner inte skriva mer just nu, ska iväg och klippa mej kort nu + färgning!

Min blogg: http://bloggermum.blogg.se

• Växjömamma1976
    Grattis till bröllopsdagen Jenny men det pratade vi ju om igår så jag har ju inte glömt bort det!  Hoppas ni får det kanonbra i Ronneby!  
  • Växjömamma1976

Emmiz
    Grattis till Rasmus i efterskott!

Twinsen
    låter som en härlig 1-årig bröllopsdag! Jag såg förresten dina parents i stan idag när jag skulle hämta ut våra tågbiljetter (åker ju till Göteborg imorgon)..

ska bli skönt med miljöombyte och kul träffa min kära väninna Pernilla som bor där. Hoppas på bra väder med, bara det inte regnar så mycket är jag nöjd. Ska bli skoj med Liseberg och bara njuta av storstadslivet.

Nu ska vi packa!!

• Växjömamma1976

Hej alla! Nu är vi hemma igen efter en skön vistelse i Göteborg.. åker iofs till Öland imorgon till Talluddens camping. Mycket resande nu. Har lagt in bilder i min blogg från resan.

Twinsen
    Emmiz förelog utekväll men jag vet inte när det blir ännu..

• Växjömamma1976
    Madicken73 skrev 2008-07-13 00:49:36 följande:
    Vill bara säga HEJ SVEJS och att allt är bra  med oss! Linnea väger nu 5100g och är 58,5 cm lång. Hattmåttet är 40,5. 700g upp och 2 cm på höjden den här månaden alltså...På torsdag åker vi tåg till Stockholm med barnen och går på Skansen, Junibacken, Grönan och lite annat. Det ska bli mysigt! Om ni vill se hur det går för oss här hemma så har jag börjat blogga mer regelbundet nu också på madickensvarld.blogspot.comHa det så skönt var ni än är!Kramis!
    vilken härlig blogg du har och vad populär den är! Kul!! Jag bloggar också mycket nu, tycker det är superkul!

Nu ska Samuel nana.. dags läsa lite Alfons (får väl hoppa över nåt kapitel) han älskar Alfonsboken där Alfons pappa varnar Alfons för att sågen är farlig och han bygger en helikopter han kan åka iväg till djungeln i. Den är poppis här hemma.
  • Växjömamma1976

Har precis bloggat om det trista vädret vi har!! Suck!!

Min blogg: http://bloggermum.blogg.se om nån vill kika!

Är hungrig nu, dags för lite viltbiffar och potäter...

• Växjömamma1976

Little
    ja, det ska bli bättre på onsdag sen bättre och bättre hela veckan enligt prognos i tidningen Dagens Nyheter.. vi köpte tidningen just pga den 11-dygnsprognos dom hade (för min mamma och hennes man) kommer till oss just på onsdag! Sen kanske vi ska till K-krona och Öland när dom är här beroende på hur vädret blir då..

Waimea
    det var länge.. vi har varit Samuel-fria i nästan 2 dagar som mest! Är det för renoveringen ni vill vara barnfria?

• Växjömamma1976
    Little skrev 2008-07-22 12:08:20 följande:
    Lördag den 30 augusti¤ Twinsen¤ Loveliva¤ Gucci¤ Emmiz¤ Cia¤ Magda
    jag hänger också på då, passar jättebra just det datumet också!

Loveliva
    Grattis!!

Vi var med Samuel på bibblan idag, skulle låna lite Alfonsböcker och Pippi men alla var utlånade.. snopet va!? Så det blev 4 Totteböcker istället!

Sen tyckte jag mej skymta lite av Le Mom fikandes på Café å Läs!?
Svar på tråden Växjöbabesen ;-)