Inlägg från: Mamma060812 |Visa alla inlägg
  • Mamma060812

Växjöbabesen ;-)

Hej hej !

Nu har pappa åkt hem o alla takstolar e uppe SÅ nu e det till o snickra tak o reglar på sidorna, phu !

Ska snart åka in till stan o hämta soffor vi köpt o igår bidde det visst en ny platt-TV oxå

Rickard & Cia = Isak & Filip
  • Mamma060812
    Sussie & Wai - Dom storlekar ni valt finns inte kvar längre Sussie, du kan ju välja storleken större men wai, det finns inte storleken större kvar för oss med pojkar Vill du ha nåt annat ? Du kan ju kolla på me&i´s hemsida, vad dom har på rea ?
  • Mamma060812
    Växjömamma1976 skrev 2008-06-16 09:03:58 följande:
    ok, synd men då avstår jag, den större storleken blir alldeles för stor!
    Sa du inte att Samuel är jättestor ?? Isak är liten, han väger bara 13 Kg
  • Mamma060812
    Waimea skrev 2008-06-16 10:15:37 följande:
    Nja, jag hoppar då. Shoppade loss på massvis av t-shirtar precis innan vi for till Grekland, så jag har nog köpstopp på dem, och det var mest sådant jag tyckte var fint. Nu måste man ju bångla på Frans långärmat och långbyxor igen och det tycker han är jättetrist.. Han börjar bry sig om mönstren på sina kläder.
    Okidoki !
  • Mamma060812

Loveliva -- Hur har semestern varit ??

• Mamma060812
    loveliva skrev 2008-06-16 19:51:31 följande:
    Hellooooo!!!Nu är vi hemma efter en underbar vecka på Cypern!!!!!!!!!!!!!!!Sol från en klarblå himmel varenda dag  Ca 35 grader varmt, så det var INTE kul att komma hem till kalla Sverige med dryga 10, brrrrrrrr Vi har haft det helt fantanstiskt bra! Ingen av oss ville åka hem. Underbara stränder och jätte fint poolområde på hotellet. Många fina lekplatser och aktiviteter för barnen på kvällarna med minidisco, teater och olika uppträdanden. Barnen har haft jätte skoj hela veckan. Hilda har varit hur nöjd som helst. Hon charmade de flesta med sitt glada humör Kommer bilder under kvällen Allt bra här???
    Vad skönt det lät !!!

Allt bra med oss iaf. Kommer ni på onsdag ?
  • Mamma060812

15 funkar fint Jag e hemma !!!

Har bakat lite till er oxå ....

• Mamma060812
    loveliva skrev 2008-06-17 22:04:29 följande:
    Gott!!! Ses i morgon!
    Gör vi !!
  • Mamma060812

Little -- Vad tråkigt Hoppas han blir bättre sanrt.

Vi har tillbringat hela fm på VC, Filip har haft ont i magen o bajsat i flera v nu. SÅ idag tog dom massa prover, bl.a gluten. Fy vad jobbigt om det är det ...

• Mamma060812
    loveliva skrev 2008-06-18 20:06:52 följande:
    Tack Cia, Isak & Filip för idag! Lika trevligt som alltid Jag längtar efter att få se Meandi´s höstkollektion nu Tänk vad vi ska handla
    Dito !!! Tack själva !!

Barnen sover sen en halvtimme tebax, hoppas det håller i sig.
Svar på tråden Växjöbabesen ;-)