Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Växjöbabesen ;-)

Little skrev 2008-06-22 11:35:05 följande:
    ja!
    Mamma Cia skrev 2008-06-22 11:57:04 följande:
    Nej,  inte om det regnar. Men det får vi hoppas det inte gör

Vad ska du köpa för fint på ikea? Vi behöver saker därifrån, men det rymms  inte i en personbil
  • loveliva

vad konstigt det blev när jag skulle citera

• loveliva

Ja, en lekstund i veckan vore kul med eller utan regn.
     Brr..det är ju så kallt nu också (ynka 10 grader på morgonen), hade åkpåsen till Hilda i dag Förvånad
    Regnar det kan vi ju vara hos dig då Little

• loveliva
    Little skrev 2008-06-23 10:29:17 följande:
    Imorrn fm så ska jag en sväng till jobbet men på eftermiddagen funkar för oss!Vill ni komma hit och leka runt 15-15.15??
    Vi kan då
  • loveliva
    Mamma Cia skrev 2008-06-23 17:47:40 följande:
    Imon kan inte jag komma Filip e så jätteförkyld, het plötsligt, abra rinner o rinner o han hostar nätterna igenom. Inget kul alls ....
    Skickar kryapådigkramar till lilla Filip!!!
    Inte så konstigt i detta "sommarväder". Bläääää va trist väder Vill ha SOL nuuuu!!!
  • loveliva
    Little & Madicken

Då ses vi vid 15-tiden i morgon!
    Hoppas på fint väder då ska promenera hela vägen (bilstrul)
    Hojta till om vi ska ta med något?!!!
  • loveliva
    Mamma Cia skrev 2008-06-23 21:07:17 följande:
    Åh vad trist, jag vill ju med e uppe igen, gick o la oss men filip skrek som en tok så jag fick ta upp han igen o gav honom en jättetallrik med gröt. SÅ nu e han ju skitpigg igen o jag skittrött. Härligt när isak vaknar halv 6 imon sen...
    Samma som här då, Love & Hilda brukar sova till 08-tiden, medan Melker ska upp mellan 05-06.
    Hoppas Filip somnar snart!
  • loveliva
    Sussie

Det är verkligen inte lätt med uppfostran. Här hemma har vi två helt olika pojkar. Melker har inte visat något trots alls, är alltid nöjd & glad och gör som vi säger. Medan storebror är hur trotsig som helst Fundersam Fast vi ger oss aldrig, har vi sagt en sak så är det det som gäller, sen får Love skrika hur mycket han vill. Är nog viktigt man är konsekvent, alltid

Men som väl är så är det ju de fina stunderna som överväger. Barn är underbara!!!
  • loveliva
    Växjömamma1976 skrev 2008-06-24 11:02:27 följande:
    När ska ni ses hos dej idag? Får man bjuda in sej själv och ta Samuel med sig kanske?
    Vid 15-tiden. Känns som om alla bjudit in sig själva, så det är nog bara att komma
  • loveliva
    Little skrev 2008-06-24 21:22:34 följande:
    Victoria, Johannes, Linnea, Anna, Love, Melker och Hilda!Tack för en kanontrevlig träff idag!! Simon va såååå trött nu, däckade (nästan) direkt, inte undra på efter att lekt och stojjat i 4 timmar!! Är rätt så trött själv nu CiaHur mår Filip nu?
    JÄTTE STORT TACK själv!!!!!!!

Väldans trevligt och goda bullar Ja, jag menar det, jag tyckte de var jättegoda, smakade hembakta ju!

Ja, trött var bara förnamnet på Love, han somnade ju i bilen precis som jag sa att han skulle göra. Men han somnade om här hemma ändå, puhh!
    Hilda somnade också i bilen, men nu kan hon inte sluta tänka på Anton så hon spelar playstation med pappan
Svar på tråden Växjöbabesen ;-)