Växjöbabesen ;-)
Little
kan ju också säga grattis förstås, men jag vet att en del här nere inte firar sina namnsdagar alls! Stämmer det? Jag är ju från norrland och där firas dom alltid!
Little
kan ju också säga grattis förstås, men jag vet att en del här nere inte firar sina namnsdagar alls! Stämmer det? Jag är ju från norrland och där firas dom alltid!
Hej alla!
Här har det varit fullt upp, min mamma och hennes man har gästat oss i i hela 5 dagar.. vi har varit hemma, till Evedal och badat, till Börjes i T-ryd (igår), vi skulle till ett rökeri i T-ryd (där det ska rökas både vildsvinskött och annat vilt) men det var semesterstängt!
Vädret är helt klart underbart men jag tycker också att det är för varmt. Vi har grillat i flera dagar nu och jag har bränt mej illa trots att jag var noga med insmörjningen.. konstigt va? Samuel har klarat sej mycket bra, ingen tendens till att han är röd eller nåt. Tack och lov för det.
Har också spanat i resekataloger med min mamma, vi sticker ju utomlands i september, ska bli riktigt skönt!
Dags gå ut lite nu, Samuel ska få bada i sin pool...
vänta lite nu... måste dela med mig av en lite rolig händelse!!!
Nä, jag tror jag börjar småle redan nu.. herregud!
Vi var ju på "Börjes" igår och när vi hade kommit ut och åkt iväg så upptäckte Magnus att de hade glömt ena larmet på de nyköpta sandalerna.. så där hängde larmet fortfarande kvar och Magnus behövde ju verkligen byta skor pga värmen.. Så han tog på sej dom ändå trots att larmet hängde kvar där på ena skon. Sen skulle vi åka till glasbruken runt omkring, allt gick bra men när vi skulle handla pastasallad på Ica i Hovmantorp så hände det!!
Larmet i kassan gick och det stortjöt verkligen, jag fattade först inget för vi hade ju betalat och packat ned allt vi skulle ha. Men sen kom jag ju på.. herregud och Magnus utbrast.. hmm det är såhär att jag köpte dom här sandalerna nyss och dom glömde ta bort larmet!!
Jag kunde inte hålla mej för skratt så jag gapskrattade ett bra tag där i affären, så tårarna sprutade..
Pinsamt va?
Little
klart vi ska intaga en massa alkohol, jag behöver det! haha Knytkalas är väl lämpligt? Var och en tar med något dit vi ska vara! Trevligt om det blir hos Gucci..
Här i bushen går det inga bussar ju.. kan va lite för krångligt ta sej in då.
Little
ang getingarna, vi körde med Radarspray på dom förra sommaren, och dom försvann helt!
Le Mom
hänger du med ut nu? Nu måste du väl hänga på? Ingen ursäkt är god nog..
Är hemma själv med Samuel ikväll, M ska upp tidigt (kl 04.00) sover hos sina föräldrar ikväll. De ska köpa öl och vin i Tyskland imorgon. Är faktiskt lite mörkrädd känner jag, töntigt kanske när man är vuxen, men det hjälper inte mig ändå. Tycker det kan vara rätt så otäckt ibland. Här är det upptänt överallt just nu. =)
Madicken
ja, det går ju bra.. men alla hemskheter man hör på tv och läser om får ju en att bli mörkrädd bara av det. Men visst vänjer man sej, så är det ju!
Loveliva
Nåt som är sjukt gott och ger "snurret" på en gång är att ta lite vodka, fruktsoda och sedan sätter man bara i en piggelin-glass i glaset!! Så gott och uppfriskande!
Nån som har nåt kul sällskapsspel att ta med till vår träff den 30:e?? Vore inte det kul att kanske göra nåt sånt tillsammans? Jag har ett spel som heter "hur faan visste du det".. ett kul men lite fräckt sällskapsspel"..
Loveliva
aha, jag vet inte vart det ligger.. kan ju iofs höra med min kära vännina som bor där! Vad kostade en natt på Gothia Towers?
Loveliva
surfade lite och det har ju tom utsetts till Nordens största hotell! Inte så farligt dyrt ändå tycker jag när man kollar på priserna.