Växjöbabesen ;-)

tack tack för gratulationerna!! Var en fartfylld dag med jobb hela dagen, blev väl uppvaktad på jobbet! Kul! Hade med mej fika som jag bjöd på och som Gucci fick ta del av! Sen köpte vi hem kinamat på kvällen och kollade på film. Av Magnus fick jag ett presentkort på Nuna.. sen fick jag pengar och många trisslotter!
Little
Samuel är också inne i en trotsperiod nu, är nog rätt så vanligt i den åldern! Han ska styra och ställa, men vi försöker att vara konsekventa så gott det går. Han är bara extremt tjurig ibland, men han orden och språket har utvecklats nåt enormt på sistone så det är framstegen vi gläds åt när han är jobbig och tjurig!
jag glömde ju säga att jag fick ett varmt välkomnande igår av Samuel!! Han log med hela ansiktet när jag kom hem från jobbet, och så sjöng han ut: Jamåleva, jamåleva och sade sen grattis!! Klok han är va?? Sen dansar han runt, runt när han sjunger! Min goding!
Cia
vilka är det som gifter sig? Kul med bröllop! Vart?
Här har jag ju glömt säga att Samuel nu har suttit och bajjat i vår toastol i några dagar helt själv! Hoppas han blir helt blöjfri snart, bara nätterna kvar nu! Igår höll han på att trilla ned med rumpan före i toan, men jag hann ju hjälpa honom!
Ikväll blir det Karl-Oskar för vår del med Twinsen med fam + några andra.. ska bli kul!
Gucci
jag kommer, vad ska jag ta med då?
Cia
grattis till viktnedgången.. kul när man lyckas!
Little
såg dej och Johan häromdagen gåendes vid väg 25 vid 18-tiden (tror det var i lördags).. vad gjorde ni gåendes där?
GI-viktkoll är nog bra, min mamma och hennes karl är med där. Ska kolla runt där lite!
Förresten, vad gör ni med era barn inomhus när det regnar? Pysslar ni eller vad gör ni? Pysseltips vore toppen!
ska jag ta med en grönsallad tycker ni?
ok, jag tar med revben då.. hur mycket ska jag ta med?
jag köper en kyckling och tar med till Gucci då!! Fan, vad jag velar, nu tar jag det så blir det nog bra!
läs detta tjejer!!!
http://www.blocket.se/vi/17507094.htm?ca=23_3_s
Cia
oj, grattis!! Hur gör du? Äter du ingenting? Tränar du också eller?
nu är jag också medlem i Giviktkoll!!!
byxorna är större menar jag ju.. hihi jag är ju mindre!!