Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Växjöbabesen ;-)

Det var lugnt i tråden i helgen....

Hoppas ni alla haft en bra helg

• loveliva
    Cia
    En Panasonic plasma 42" Så nu hittar jag S lätt
  • loveliva
    Mamma Cia skrev 2008-07-06 22:31:32 följande:
    Förstår det På vår syns nu inspelat Formel ! - JIPPIE
    Spännande! INTE Fundersam

Vad hittar ni på i veckan då?
  • loveliva
    Little skrev 2008-07-06 23:28:51 följande:
    Hejhej! Ja här har det varit lugnt i helgen men det är så det ska vara under sommarn Har jobbat ikväll, tar ett tag innan man värvat ner och kan sova..men nu börjar ögonlocken kännas tunga.Johan jobbar en vecka till sen har han semester så ska jag jobba 2 veckor.På lördag åker jag ner över helgen till Lund, ska fira bästa vännens 30-årsdag med party!! Ska bli så kul!Trist väder idag med det ska snart bli bättre igen..säger J TwinsenHa en trevlig bröllopsdag imorgon!!Ölands djurpark ska vi nog också åka till, det och Astrid Lindgrens Värld.
    Då litar vi på J ang vädret då!

Vi hoppar Astrid Lindgrens värld i år. Förra året när vi var där var det så mycket folk att man inte kom fram och kunde titta. Tyskarna verka vara som galna i Astrid
    Men där är ju sååå underbart fint!!!!! Kul för barnen också när de känner igen från filmerna
    Här hemma är Lotta på Bråkmakargatan en ny STOR favorit!
  • loveliva
    Mamma Cia skrev 2008-07-06 23:36:45 följande:
    Har ni ingen semester ihop då ?
    S har ju haft semester från dhl sedan 1 juni Börjar igen den 21 juli. Dock har han skott en hel del hästar, men veckan som kommer nu är han helt ledig förutom i morgon Å så var han ju ledig när vi var på Cypern

Bara några veckor kvar till du börjar jobba nu då, hur känns det? Men du ska inte jobba 100 % väl?
  • loveliva

I helgen ska jag & Hilda åka med min pappa, farmor & farfar till Strömstad och fira min faster som fyller år. Helgen efter det har vi ju dopet att stå i

• loveliva
    Little skrev 2008-07-07 09:25:59 följande:
    Mamma Cia skrev 2008-07-07 09:19:54 följande: Ja du har ju varit hemma rätt länge nu utan att jobba emellan gravidteterna så förstår om dte känns lite konstigt..Jag tycker det känns jobbigt redan nu, har ju förmodligen varit hemma halva min tid nu med Anton om jag börja jobba i början av januari.. ush ush ush sen ska man jobba till man pensioneras Här hemma så har Simn förmoligen åkt på magsjuka, hade kräkts i sängen imorse och kräktes sen igen då han fick en tesked med yoghurt och musli av Johan.. vet inte alls vatt han har fått det ifrån, kan ju egentligen komma från vart som helst.. kanske en av de små kundvagnarna på Kvantum..vem vet.

Haha jag har ju inte jobbat sedan Love föddes Det är 4 år sedan nu Förvånad Men har ju iofs utbildat mig imellan med ett halvårs praktik, så lite har jag ju varit ute i arbetslivet Försöker verkligen njuta av att vara hemma nu sista gången!

Ja, ska bli jätte mysigt att komma iväg ensam med Hilda. På släktkalas brukar det ju mest vara att äta och umgås,och det är ju inte pojkarnas intresse precis

• loveliva
    Little skrev 2008-07-07 21:50:03 följande:
    Osis!
    Ja, jag såg det sen Häftigt!
    Musikalisk pojkvän Hilda har

Idag rullade Hilda runt från rygg till mage för första gången, så här glad blev hon

Barn är en lycka för stor att förklara
  • loveliva
    Grattis på födelsedagen Rasmus!
    Barn är en lycka för stor att förklara
Svar på tråden Växjöbabesen ;-)