• Knasiga morsan

Vänner sökes i KRISTIANSTAD med omnejd..

Här har ni en tjej på 23 år. Jag bor i Kristianstad och saknar vänner. Jag har inga barn men det gör inget om du har det.

Jag söker efter vänner, som jag kan träffa för fika eller något sådant. Vore kul att lära känna någon eller några här i staden... Har bott här för länge nu utan att bilda några kontakter. Jag kan ju tillägga att det är inget fel på mig.. Jag vet bara inte varför jag inte har några kompisar..

Så om du vill bilda kontakt med mig, skriv gärna..

Kram, Maria

• Svar på tråden Vänner sökes i KRISTIANSTAD med omnejd..
  • maddde

jag bor inte i k-stad längre, men har gjort. vi funderar dock på att flytta ner igen så fort jag är klar med mina studier (om jag eller min man får ett hyfsat jobb där nere vill säga)

• maddde

jag började plugga till gymnasielärare, men funderar på att byta till 1-7 istället. det verkar vara väldigt ont om gymnasielärarjobb när jag är klar i en hel del år framåt.
    nu ska jag ha barn närsomhelst och sedan vara mammaledig ett år men det blir nog till att byta inriktning när jag kommer tillbaka till skolan. vi får se =)

var i stan bor du? jag kommer från åhus och gissa om jag längtar hem nu när det är sommar och varmt!!!

• Knasiga morsan

Ja det kan jag verkligen förstå att du gör!! Där är väldigt fint just nu.. var där nere i helgen och tittade och det var fullt på stranden..

Jag bor ute på Näsby, väldigt nära högskolan.. Nära granne med alla korridorer.. Dock bor inte vi i någon korridor..

Svar på tråden Vänner sökes i KRISTIANSTAD med omnejd..