• Flizan30

Taxfree hos Ryan Air?

Ja som rubriken lyder så skall jag åka med Ryan air i sommar och undrar om dem har taxfree?

• Svar på tråden Taxfree hos Ryan Air?
  • yuzz

micke

Dumförklarar du mig nu eller påstår du att jag skulle ljuga?
    Jag VET vad jag har sett. Och dem HAR tax free, vet inte om det finns med på alla rutter dem har, men den JAG åkte med HADE det....

Fattar inte att det ska vara så svårt att förstå.

• Flizan30

Ok det var ju ändå ingen parfym i sortimentet.Men jag åker från gbg, så då finns det parfym på flygplatsen då?

• Micke
    Flizan30 skrev 2008-05-24 20:25:11 följande:
    Ok det var ju ändå ingen parfym i sortimentet.Men jag åker från gbg, så då finns det parfym på flygplatsen då?
    vet inte hur Säve har det.
  • yuzz

Isabella

Ja ha oxå åkt från säve, dem har en pytte liten butik på flygplatsen, kan ärligt inte säga om dem har parfym där för jag gick aldrig in, men sortimentet såg väldigt litet ut iallfall.

• Flizan30

Yuzz..nää det verkade ju vara en riktigt tråkig butik. Men men då får jag väl handla parfym hemma istället. Tack då vet jag

• yuzz

Ja det va därför jag aldrig gick in
    Ja det får du väl göra, eller utomlands om det skulle vara billigare.

Trevlig resa

• sweetpea

Jag flög med Ryanair så sent som igår, och då sålde de några parfymer och lite pryttlar från en vagn på flyget.

• stiletto
    sweetpea skrev 2008-05-26 09:50:19 följande:
    Jag flög med Ryanair så sent som igår, och då sålde de några parfymer och lite pryttlar från en vagn på flyget.
    Samma sak när jag flög i i februari
Svar på tråden Taxfree hos Ryan Air?