• Joico

BT-tråden 4

Nu är det dags för ytterligare en tråd, nummer fyra i ordningen!
    De äldre finner du här:
    Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m24215764.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m27348478.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30092895.html

En tråd för alla BabyTravel-ägare!
    Jogger, tvillingjogger, Smart, sulkys tillbehör osv.
    Frågor, funderingar, svar, funktioner, problem, åsikter eller bara lite snack

babyhornan.jetshop.se kan man se BabyTravels olika modeller och färger! Inkl. priser

Där finns även andra vagnar & prylar som Babyproffsen säljer.
    Obs! Allt de säljer finns inte med på hemsidan

• Svar på tråden BT-tråden 4
  • flygare

Godmorgon, lägger denna tråd i favoriter

• mammatillpojkar

lägger tråden i favoriter!

• Elle

Vi har bestämt oss för en BT till vår bebis som kommer i oktober men har problem med vilken färg jag ska välja...

Den oliv-gröna verkar fin men har inte sett den live, är det någon som vet vad det är mer för färg på sufletten på den olivgöna? På bilden ser det ut som någon gul-grön färg på kanten..

Tycker svart är snyggt annars men kanske lite tråkigt, peciellt om det finns risk för att dn blir solblekt..

• Crazymadde

jag skulle vilja säga limegrön färg.

Min största glädje är Cassandra!
  • Elle

Limegrön... hmm, vet jag inte om jag riktigt gillar... kanse får bli bun då :) Får nog försöka se dem live innan jag bestämmer mig!

• tjolahopp81

Såg i slutet av gamla tråden att någon frågade någon annan om hon verkligen skulle sätta sitt barn framåtvänd så tidigt...
    Jag oroade mig jättemycket för samma sak, men så köpte vi ju vår BT Jogger 08 till tjejen som är 9 månader (och två dagar!). Jag, som är hennes mamma, tycker inte alls att hon verkar fara illa av att inte se mig när hon sitter i vagnen. Hon sitter så ombonad och inbäddad i den och så har jag ofta Aussies solskärm över sufletten som når längre fram samt att jag hänger en filt framför sufletten när hon sover så jag "stänger av" allt runtomkring henne!

• Joico

Vissa barn klarar jättebra att sitta framåt medans andra blir ledsna och oroliga - antingen just då, eller senare på kvällen t.ex vid sovdags då de blir oroliga och griniga p.g.a alla intryck från dagen..

tjolahopp81 skrev 2008-05-25 19:21:25 följande:
    Såg i slutet av gamla tråden att någon frågade någon annan om hon verkligen skulle sätta sitt barn framåtvänd så tidigt... Jag oroade mig jättemycket för samma sak, men så köpte vi ju vår BT Jogger 08 till tjejen som är 9 månader (och två dagar!). Jag, som är hennes mamma, tycker inte alls att hon verkar fara illa av att inte se mig när hon sitter i vagnen. Hon sitter så ombonad och inbäddad i den och så har jag ofta Aussies solskärm över sufletten som når längre fram samt att jag hänger en filt framför sufletten när hon sover så jag "stänger av" allt runtomkring henne!
  • Eazy

Jag frågar igen i nya tråden:

Är det någon som har en bild på sin bt singeljogger med beige liggdel? Är dugen på att köpa en beige liggdel till min och skulle vilja se lite bilder på den...

• lolo21

Hej!
    Nu kanske jag är hopplöst efter, men vad är Babytravel Milano för vagn? Det står att den är en nyhet, någon som har en sådan?
    Är på jakt efter en smidig sittvagn med Vändbar sittdel. Gärna 3 hjuling eller svängbara framhjul.
    Är det någon av BT vagnarna ni skulle rekommendera?

• bebis08
    Eazy skrev 2008-05-25 20:15:15 följande:
    Jag frågar igen i nya tråden:Är det någon som har en bild på sin bt singeljogger med beige liggdel? Är dugen på att köpa en beige liggdel till min och skulle vilja se lite bilder på den...
    Det finns bild i katalogen:
    www.babyproffsen.se/katalog/2008/jpg/6.jpg

Vi ska köpa en beige liggdel och svart sittdel till kommande pyre Glad
    Triss i tjejer + Pyret i magen BF 29/9-08 ---> www.elmida.se
Svar på tråden BT-tråden 4