• Svar på tråden Bästa mammorna i Vrena!
  • AlexEmmi

hela huset är upponer här...fick med robban på att flytta ner vårat sovrum så nu har vi grejer ÖVERALLT!! nån som vill köpa ett jättefins sminkbord ?

• elegi
    AlexEmmi skrev 2008-08-09 21:03:17 följande:
    hi hi ja visst är det konstigt anna!!!samma sak om det händer nåt skoj..alltid händer det samtidigt..sen kan det dröja veckor..ibland månader innan det händer någe...ha en skön lördagskväll!
    Ja det är konstigt

Är ni hemma i morgon fm? Tänkte om barnen kunde komma och lämna presenter till era barn vi ska till Jessica m familj vid 13 (ska ha ätit lunch då). Presenterna är likadana nästan så det kan vara en bra idé om dom öppnar i skilda rum alt. samtidigt
    Nytt ordspråk -Även apfula tårtor kan smaka gott (snott från mamsingen)
  • elegi

Förresten är det nån som hört att Dunnis gått i konkurs? Det har ajg läst här på fl, inte för attt allt man läser här är sant men när jag gick in för att kolla deras webbshop så står det: Denna sida är under konstruktion och på första sidan står det att dom stolt presenterar vår/sommarkollektionen 2008 borde väl vara dags för höst/vinter vid detta laget eller???

• AlexEmmi

japp vi är hemma så det är bara att de kommer dock lite morgontrötta så gärna inte innan kl tio

• elegi
    AlexEmmi skrev 2008-08-09 22:11:07 följande:
    japp vi är hemma så det är bara att de kommer dock lite morgontrötta så gärna inte innan kl tio
    Nej då det är lugnt, jag släpper inte ut dom innan 10
  • clara b

Skulle inte bli förvånad om Dunnis konkat, det har varit väldigt skumt kring dem ett tag. Uteblivna leveranser och annat fuffens, samt rea på rea på rea på rea. Får typ ett mail i veckan om ny rea. Vi kommer gärna på måndag, Alva behöver all lek hon kan få!!! Hon är bra uttråkad nu, min lilla tjeja!

• maria8109

Jahaja, då var första jobbardagen avklarad. Gick bättre än förväntat, jag skrattade gott åt mupp-chefen som hade värre semester-mos i hjärnan än jag. Han var mer glömsk än nånsin! Gick runt som värsta virrpannan och hade noll koll. Jag gick där och myyyyste, skönt att vara hemifrån lite! Och ännu skönare att komma hem faktiskt, ungarna mina är ju underbara... Fattar inte att jag alltid är så överjävligt trött och grinig på dom jämt...

Hm, det var nåt jag tänkte skriva när jag fick upp sidan, men det är som bortblåååååst!

Ha det gott allesamman!

• AlexEmmi

ja ibland behöver man få sakna dem lite för att verkligen få uppskatta dem ordenltligt. man kommer liksom av sig att vara hemma tillsammans hela tiden på nåt konstigt sätt...även om det är allt man vill egentligen:att få vara ledig med familjen..men då behöver man även vara gjord av pengar..tyvärr kostar ju det mesta man vill göra....
    Oj hoppas nån hängde med vad jag svamlade om

• AlexEmmi

Någon som mumsat kräftor än?
    Kanske nån som vill ha en trevlig kräftskiva med brudarna?Vems tur är det nu...

• maria8109

Min? Tur alltså!! Men jag är ledsen, jag kommer inte att lyckas klämma in nåt kräftkalas förrän i slutet av september... Det blir väl nästan lite för sent! Anton fyller den 23:e, helgen efter ska vi på kräftkalas hos mina päron, helgen efter det fyller jag och då ska vi även fira Anton tillsammans med min släkt, som inte behagar komma tidigare! Lååååååång redogörelse MEN en höst-fest hemma hos mig, när det blir lite mörkt och mysigt!

Svar på tråden Bästa mammorna i Vrena!