• Anonym

slicka där bak..?

Fy fan vad äckligt!!

• Anonym
    Svar på #6
    Men det är ok att slicka mellan benen då? Det är väl lika äckligt isåfall! ^^
  • Anonym
    Frantic skrev 2008-05-25 22:00:26 följande:
    Verkligen? En vän till mig som läser till läkare har tagit upp just rimming under sin utbildning och hennes handledare och lärare vid Karolinska Institutet säger att det INTE föreligger infektionsrisk att slicka stjärt. Vad har du för källor till ditt påstående?
    en kompis pappas kusins granne forskar i ämnet och säger att det är lika med döden...

Det är min källa, lika säker som din
  • Anonym

Jag gillar att bli slickad och slickar tillbaka. Detta händer ca var 5e ggr vi har sex

• Anonym

kanske fler bakterier i munnen men inga farliga sådan. Där bak finns ju e-koli-bakterien som inte alls är bra för oss männiksor i få munnen, kan bli jättesjuka. Det rekommenderas ju att man ska ha kondom på tungan om man nu vill slicka där.

• Anonym
    Frantic skrev 2008-05-25 23:44:21 följande:
    Tramsretorik. På vilket sätt skulle lärarna vid KI vara osäker källa? Jag gissar att det du tidigare skrev bara var gissningar då.
    Är DU lärare vid KI?
    3e handsinfo är inte så pålitligt...
  • Anonym
    Frantic skrev 2008-05-25 23:44:21 följande:
    Tramsretorik. På vilket sätt skulle lärarna vid KI vara osäker källa? Jag gissar att det du tidigare skrev bara var gissningar då.
    Hörsägen är inte en säker källa...
  • Anonym

Slicka fisringen smakar inget alls. Det är som att slicka på utsidan av läppen. Slicka fitta däremot det smakar olika gång från gång.

Skulle tjejen vara nödig och krysta då kan man det smaka... och då beskt. Grymt beskt. Men då är man inne på scat.

• Anonym

Jag är man och jag gillar verkligen att slicka min fru därbak, hon gillar det verkligen! givetvis så är vi alltid nyduschade när vi hittar på dessa aktiviteter. Jag däremot kanske inte tycker det är lika skönt att bli slickad därbak, däremot så uppskattar jag ett finger där lite då och då!

• Anonym
    Frantic skrev 2008-05-27 11:38:45 följande:
    hehe och din källa då, hur säker är den. Vänta nu... inte alls va?
    oj... Du kanske inte fattade det men jag drev med dig...
  • Anonym

jag ÄLSKAR när min man slickar mej och tungknullar mej därbak. underbart vid förspel!!

han skulle aldrig dock vilja bli slickad därbak...

• Anonym

Mitt ex ville slicka mig i mumindalen och ville väldigt gärna att jag skulle göra detsamma på honom, men det är inte riktigt nåt för mig.

• Anonym
    originalgutegirldenförsta skrev 2008-06-03 13:21:56 följande:
    Vad har mumindalen med sex att göra?
    mumindalen, röven, asset, where the sun don't shine, rumpan, anus.. kalla det vad du vill
Svar på tråden slicka där bak..?