Någon fler som upplever att magen är tung redan i v 25?
Har svårt att förstå att bebisen ska bli 5 ggr tyngre innan den är färdig.... nån fler som tycker att det börjar bli lite jobbigt redan nu??
Har svårt att förstå att bebisen ska bli 5 ggr tyngre innan den är färdig.... nån fler som tycker att det börjar bli lite jobbigt redan nu??
Japp!
Men jag är i vecka 24.
Fick mage tidigt, precis som min mor. Ser ut att vara minst två månader mer gången än vad jag egentligen är.
Tungt och jobbigt, och värre blir det...
Så vi kan lida ihop!
Oj min mage är fan inte ens tung i v 40
Jag fick mage redan runt v 10.... folk tror att jag ska ha vid midsommar men jag får allt vänta till 10 sept...
Jodå. Jag har en jättemage nu i v.23. Jobbar på ett demensboende och tanterna där, som glömmer att jag väntar barn från en dag till nästa, tror att jag ska få när som helst alt. att det är minst tre därinne.
Jag har två barn sen innan och senast blev jag GIGANTISK och hade massor med extra fostervatten så det kanske är samma sak nu. Tror däremot inte att jag var lika stor då i v.23 som jag är nu.
Jaha kan man ha mycke sånt? Det visste jag inte...
Vissa har väldigt mycket fortvatten och vissa kan ha för lite nästan...
Jag är i vecka 25 och jag tycker magen känns tung från och till
Vissa dagar känns det bra och andra dagar känns det jätte jobbigt
Idag kände jag ett otroligt tyck nedåt så vette tusan vad h*n fick för sej att göra.
Min mage är rätt så stor nu...
Andra barnet.
Men tycker ändå att den är lika stor/liten som när jag väntade jäntan då jag jämför foton.
Jag tror min kropp börjar tycka min mage är tungt att släpa runt på även om jag inte märker det själv. Märker att jag på kvällarna har lite småont i ryggslutet....och nu börjar det bli svårt att sova på rygg eftersom det blir tyngare att andas. Så det verkar komma smygande....är i v 27
Jag tyckte magen blev skittung ganska tidigt och köpte då en gördel. Nu tycker jag inte att det är så tungt längre av någon anledning så nu använder jag den bara ibland.
Har också haft en tung mage länge , är i v 28 nu.
Jag måste köpa en gördel. Då kanske jag sliper få lika ont i ryggen som föra gången.
Jag är i v 24 nu och tycker att magen börjar kännas lite tyngre.. har även ont i ryggen på kvällar så även fast kanske inte jag märker av det så väl så gör nog min kropp de.. Ska ha första barnet nu och är 17 år och barnmorskan som jag har sa att de va en jätte bra ålder att få barn just för att kroppen klarar av en hel del då.. men jag vet dock inte om det stämmer :P
Nej, jag tycker inte magen känns tung nu. Är i v.27 och väntar mitt tredje.
Får stora magar, men det är annat som gör att det känns tungt än. Magens tyngd kommer nog först om ett par veckor för mig.