Tråden för oss äggdonatorer 5
Det är något konstigt med forumet idag, först funkade det inte alls och sen försvann inlägget jag skrev (om jag nu inte var så dum så jag råkade posta det i en annan tråd :))
I alla fall var jag på sjukhuset idag för uppföljning. Kunde ha ringt tidigare för att få reda på resultatet men tyckte det kändes bättre att vänta, även om någon blir gravid kan det ju bli missfall så här i början.
En brev gravid! :) Känns bra så jag inte mått dåligt i onödan (då tänker jag på de 2 veckorna innan, under och efter äggplockning).
Jag frågade hur många ägg jag hade haft eftersom det såg ut som 21 äggblåsor på ultraljudet innan plock och jag undrade om det var så många. Jag hade 31(!) ägg. Där kan man snacka om överstimulerad. Inte konstigt att jag kände mig hur svullen som helst både före och efter plock.
Såg en kändis i väntrummet och tänkte att "Wow! Jag måste be om hans autograf" men sedan kom jag på att han sitter i ett väntrum för ofrivilligt barnlösa och hans fru är iväg på något, är nog inte rätt läge nu..
Så det var kul att det lyckades med en i alla fall, det andra paret har ju en hel del ägg i frysen för framtiden. Ska donera igen i september.