• BymBym

Kroatien och bilbarnstol....

Ska till kroatien i augusti och blir eventuellt hämtad med bil. Någon som har tips hur man ska lösa det med bilbarnstolar till en 3-åring och en 1,5-åring? Går det hyra där nere och är det dyrt eller är det bättre att köpa billiga och ta med ner på flyget?

Tacksam för svar.

• Svar på tråden Kroatien och bilbarnstol....
  • Aljen

det har jag också funderat på, vi ska åka till spanien o jag är lite rädd att dom ska slänga med vår stol på flyget

• Snigel 2

Vi var i Makarska (några mil söder om Split)i september. Inga problem att hyra bil med både barnstol och babyskydd. Kommer inte ihåg vad det kostade men det var nog inte särskilt dyrt för så hade jag kommit ihåg det Antar att man kan hyra bara stolarna oxå ifall man vill men man kanske ska boka i förväg? Hör med de stora firmorna som finns i Sverige oxå, de kan säkert hjälpa till!

• BymBym
    Snigel 2 skrev 2008-05-26 13:49:15 följande:
    Vi var i Makarska (några mil söder om Split)i september. Inga problem att hyra bil med både barnstol och babyskydd. Kommer inte ihåg vad det kostade men det var nog inte särskilt dyrt för så hade jag kommit ihåg det Antar att man kan hyra bara stolarna oxå ifall man vill men man kanske ska boka i förväg? Hör med de stora firmorna som finns i Sverige oxå, de kan säkert hjälpa till!
    Vi ringde avis men de had bara framåtvända bilbarnstolar. Kostade 180/vecka/stol. Får väl ringa vidare....

Tack för tipset
Svar på tråden Kroatien och bilbarnstol....