Raggare Del 6
Hej *tittar in*
det är första året för mig o min karl att åka på cruising köpte bil i januari och har fixat på den mycket... är lite nervös inför västerås och hoppas allt går bra... :P
förresten har en dodge aspen 76 :D
Hej *tittar in*
det är första året för mig o min karl att åka på cruising köpte bil i januari och har fixat på den mycket... är lite nervös inför västerås och hoppas allt går bra... :P
förresten har en dodge aspen 76 :D
:D jag hoppas det... lite put är jag över priserna på campingen men det får gå ändå ju....
två dagar tills vi åker :D lite nervös är man är inte van vid att campa o inte att åka på cruising iheller :P
ska börja packa så smått idag de mesta ligger ju i förrådet så det måste fram....
tycker lite synd om mina älsklingar katterna som kommer vara ifrån husse och matte så länge... men svärföräldrarna får komma hit o gosa med dem lite om dagen :D..
hoppas bilen går bra nu när vi hållt på med den i ett halvår :O
Hemma igen.. det var helt okej fast vädert inte var så kul på lördagen men en sak vet jag jag ska inte stå på mälarcampingen igen... puhh vilka bänga människor de fanns där.... musik på hela nätterna men vi hade kul men man kom inte fram på cruisingen tyvärr vi var ute på fredagen men det tog för lång tid så det var inte roligt tillslut ... men slutet gott allting gott mycket fina bilar :P