Inlägg från: Niillis |Visa alla inlägg
  • Niillis

Raggare Del 6

Hej *tittar in*
    det är första året för mig o min karl att åka på cruising köpte bil i januari och har fixat på den mycket... är lite nervös inför västerås och hoppas allt går bra... :P

förresten har en dodge aspen 76 :D

• Niillis

:D jag hoppas det... lite put är jag över priserna på campingen men det får gå ändå ju....

• Niillis
    Ullis69 skrev 2008-06-26 17:31:12 följande:
    Mälarecamping eller? E de dyra? Har ju 0 koll på allt utom där vi stått de senaste åren...
    jag ringde dit de sa 1200 kr o då spelade de ingen roll om vi stod där en dag eller en vecka o vi ska tälta... med tanke på att de kostar 80 kr /dygn annars hehehe...
  • Niillis
    Ullis69 skrev 2008-06-26 17:31:12 följande:
    Mälarecamping eller? E de dyra? Har ju 0 koll på allt utom där vi stått de senaste åren...
    jag ringde dit de sa 1200 kr o då spelade de ingen roll om vi stod där en dag eller en vecka o vi ska tälta... med tanke på att de kostar 80 kr /dygn annars hehehe...
  • Niillis
    Ullis69 skrev 2008-06-26 17:46:04 följande:
    De e mycket pengar men tar de verkligen bara 80 annars? Där vi brukar stå tar de 170:- + el oberoende på om de e tält eller husvagn...
    stod på deras hemsida tält med bil 80kr /dygn.... men ja jag vet inte hehe
  • Niillis

två dagar tills vi åker :D lite nervös är man är inte van vid att campa o inte att åka på cruising iheller :P
    ska börja packa så smått idag de mesta ligger ju i förrådet så det måste fram....

• Niillis

tycker lite synd om mina älsklingar katterna som kommer vara ifrån husse och matte så länge... men svärföräldrarna får komma hit o gosa med dem lite om dagen :D..
    hoppas bilen går bra nu när vi hållt på med den i ett halvår :O

• Niillis

Hemma igen.. det var helt okej fast vädert inte var så kul på lördagen men en sak vet jag jag ska inte stå på mälarcampingen igen... puhh vilka bänga människor de fanns där.... musik på hela nätterna men vi hade kul men man kom inte fram på cruisingen tyvärr vi var ute på fredagen men det tog för lång tid så det var inte roligt tillslut ... men slutet gott allting gott mycket fina bilar :P

Svar på tråden Raggare Del 6