Inlägg från: mjukisvicki |Visa alla inlägg
  • mjukisvicki

Raggare Del 6

är så avis på er som har bil finns tyvärr inte i min värld just nu. men någon dag så.
    själv kommer jag jobba på power meet. hur många här inne ska dit då?(orkar inte läsa hela tråden haha)
    och köra taxi på power meet är en match hahaha

• mjukisvicki
    Zimlis skrev 2008-06-25 19:00:50 följande:
    Åh men då skulle du ju ha en riktig gul jänke-taxi
    det vore fan något men känner tyvärr ingen som har det. och chefen är inte så inne på gamla bilar. hahha har försökt få honom att köpa sig en riktig goding så kan jag köra den men han var inte så sugen på den idén hehe
  • mjukisvicki
    Svar på #243
    jag hade säkert fått tag på någon som vill ha chaffis men jag har grabben hemma så det får bli att vi sitter vid någon vägkant någonstans och kollar på alla andra. på kvällen alltså. haha jag jobbar inte natt power meet. räcker på dagen
  • mjukisvicki
    Svar på #293
    har du hittat ställen i v-ås som har glutenfritt?? annars kan jag hjälpa dig om du vill
  • mjukisvicki
    Ullis69 skrev 2008-06-30 21:44:29 följande:
    Jättegärna!!! Synd jag inte frågat här då. Har haft en tråd om det sen förra veckan men fick inte så mkt matnyttigt rakt av precis. Vill så gärna veta ställen där man bara kan gå in o beställa o vara säker på att de vet o kan.... (Har haft diagnosen sen sept o inte riktigt förlikat mig + att jag HATAR att vara t besvär... Ingen bra kombination precis...)De jag har kollat på är Venezia (tror jag det stavas, vid E18 o Sala rondellen) Wok and go på Erikslund (Jula omr) + Tacobaren där uppe. La Scala (ovan på Jula) skulle fixa nått men hade dålig koll (har frågat för vi brukar oftast äta där) o det känns sådär... Både osäkert o kan ta tid är jag rädd. Sen är ju McD, Max o BK ganska säkra kort så jag tänkte ta till dem om det kniper rejält.Överös mig Både sånt som är bra inför helgen o för övrigt, är ju t Västerås emellanåt.Är du gluten med eller....Lite halvt färdigpackad nu, sprungit som en tätting sen minstingen somnat.. Undrar om sambon e de me, på både det ena o andra viset, han e nämligen på firmafest så här i "mycket att göra tider". Lovade skjutsa honom o kollegan t jobbet i morrn så de kunde slappna av lite o inte behöva tänka på procenten (lite plåster på såren för min bikiniurflippning )
    uteställen är jag inte så jätte duktig på. men milles har du ju alltid men tror inte han har glutenfritt.
    om du vill handla till husvagenen så har ica maxi på erikslund en del har jag sett.
    är inte gluten själv men kompis som är. ska fråga henne lite mer noggrant om uteställen i stan.
  • mjukisvicki

hoppas alla hade det roligt i helgen!!!!!

de officiella siffrorna är 14200bilar men var nog absolut fler där

själv fick jag åka en liten sväng men grabben tyckte det var så tråkigt att sitta i en bilkö så han vill hem. så jag fick sitta hemma och lyssna på ljuden istället(bor väldigt nära köpingsvägen)

Svar på tråden Raggare Del 6