Inlägg från: Turboplingen |Visa alla inlägg
  • Turboplingen

Raggare Del 6

Halloj alla! Får man vara med här även fast man inte har en jänk?
    Förhoppningsvis blir det jänk nästa år

• Turboplingen

Hur många här ska till power då? Själv ska man köra igenom "get maried" parkeringen vid cruising sträckan =p

• Turboplingen
    AlexandraK skrev 2008-06-15 23:28:43 följande:
    Ska ni gifta er på Power meet?!
    Ja Raggarprästen Jerker har ju satt ihop en drive in hörna där raggarpar som vill gifta sig får gifta sig, på riktigt... =)
  • Turboplingen
    Tésan skrev 2008-06-16 15:17:39 följande:
    min älskade sambo köpte en t-shirt till min jänta i lördags (klickbar)
    Hehe en sån har min lilla tjej också =p ink en tjocktröja med mr horsepower på..
    Skit söta kläder
  • Turboplingen

Nästa vecka! =) Inga mer par här som ska på drive in vigseln =p
    Vi kommer troligtvis åka Dodge Matador 60a...

Hanya72: Måste fråga, vad är det för hundras du har som bild?

• Turboplingen
    Namaste72 skrev 2008-06-25 09:00:41 följande:
    En tibetansk spaniel i avslappnat läge
    Fan va jag är duktig =p tyckte det såg ut som det! Känner igen stilen från min lilla tibbe tik ;p Får se hur lilla Billy är som jag hämtar i helgen =p
  • Turboplingen
    Namaste72 skrev 2008-06-25 09:16:25 följande:
    Ska du hämta valp? Mysigt! Tibben på bilden var min älskling i 13 år, hon dog för 2 år sedan. Nu har vi ett nytt busfrö, en jappe, vit som snö och mjuk som bomull.
    Jaa en liten 8 veckors kille =) Jo jag saknar en tibbebebis.. Oj 13 år, det är länge! Fick bara behålla min första i ca 3 år, min nuvarande tik bor med min syster..

hmm jappe, va är det för ras nu igen =p kommer inte in och kan läsa om dig om du har bilder =p
  • Turboplingen
    mjukisvicki skrev 2008-06-25 18:54:23 följande:
    är så avis på er som har bil finns tyvärr inte i min värld just nu. men någon dag så. själv kommer jag jobba på power meet. hur många här inne ska dit då?(orkar inte läsa hela tråden haha) och köra taxi på power meet är en match hahaha
    Vi har inte heller någon egen jänk, vi åker i plastsvärfars jänk.. men nästa år förhoppningsvis så har vi egen!
  • Turboplingen

Ååååhhh vill också ha jänk.. får hoppas på att nästa år blir min tur..
    Får nöja mig med att tjuvåka andras nu =p

• Turboplingen

Va en härlig fredag i västerås, kom inte till själva power utställningen då gubben slutade halv 4 och kl 6 skulle drive in vigseln sättas igång.
    Fick sitta 1 timma sen va man vigd =)
    Fast cruisingen där efter va inge vidare rolig.. hamnade bakom en jäkla van full med fjortisar som inte va ett dugg raggare/rockabilly utan va nog endast där för att dricka..
    Va ju fullt med såna.. tog iallafall 3 timmar att åka typ 3-5km..

• Turboplingen
    AlexandraK skrev 2008-07-06 21:52:16 följande:
    Nu är vi hemma igen! Oj vilken helg! Jättehärligt men intensivt. Och att köra 120 mil e väl inte sådär toppen. Men vi har verkligen haft överskoj. Och tack ni som tipsade mig om Skantzö - det var perfekt!mjukisvickis14200 bilar är inte dåligt!! Är det inne på träffen det är räknat?turboplingenGrattis frun! Vi hamnde också bakom massa van-fjortisar... *suck* Vad gör dom där?! Jag snackar inte skit om van-folk eftersom vi åkte van (fin!) första två åren och har kompisar som gör det.Men 20 snorungar i en äcklig skabbig van som dom skrivit på?! Det märks att det inte är någon rensning på cruisingen...
    Det finns seriösa van åkare och de finns oseriösa, och det är svårt att se de seriösa då det oseriösa gör så mycket liv av sig.. Såg tex en van som va full med fulla fjortiar där killarna hade byxorna nerdragna och öppen dörr? Sen så stannar de för att låta alla pissa och prata med folk och stoppar upp kön ännu mer.. Vår chaufför blev väldigt förbannad på dom ett antal gånger..  Nej såna borde rensas ut ur cruisingen..
  • Turboplingen
    Ullis69 skrev 2008-07-10 09:51:55 följande:
    Kul! Då får jag ut o kika igen!Grattis förresten
    Tack =)
  • Turboplingen
    Ullis69 skrev 2008-07-10 11:35:41 följande:
    youtube hade jag inte ens tänkt på... Nu fick vi mer att spana på
    Hehe inte jag heller, men när jag sökte på drive in vigsel på google så såg jag att det fanns där..
  • Turboplingen
    Zimlis skrev 2008-07-19 14:52:15 följande:
    Är det idag?? Den är ju bara så jävla bra
    Det va igår och sista dagen idag..
  • Turboplingen
    Zimlis skrev 2008-07-19 15:33:34 följande:
    *typiskt* Men vi har ju ändå ingen bil att åka i såå *suckar djupt*
    Inte vi heller..
Svar på tråden Raggare Del 6