Inlägg från: Namaste72 |Visa alla inlägg
  • Namaste72

Raggare Del 6

Kikar in igen efter lång tid, om det är någon som minns mig från i vintras  Vi var också i Lysekil, men tyvärr med Volvon Vi hann inte fixa klart motorn på Camaron, vi har ju helrenoverat den och fasiken vad mycket skit som ska på igen. Söndagen tillbringades med att försöka få på de jäkla headersen.

Plumpa: Vad är Kustensträckan?

{} Allt har en mening {}
  • Namaste72
    Jänkmamma skrev 2008-06-24 08:22:59 följande:
    www.goodtowncruisers.se/man åker runt hela västkusten och har trevligt, grillar och badar och bara har skoj
    Aha! Det låter skoj Träffas ni på Göfab i Brastad först då eller?
    {} Allt har en mening {}
  • Namaste72
    Jänkmamma skrev 2008-06-24 11:27:25 följande:
    Japp,
    Och sen...uppåt eller neråt längs kusten?
    {} Allt har en mening {}
  • Namaste72

Okej. Brukar det vara många utsocknes?

{} Allt har en mening {}
  • Namaste72
    Turboplingen skrev 2008-06-24 20:47:43 följande:
    Nästa vecka! =) Inga mer par här som ska på drive in vigseln =pVi kommer troligtvis åka Dodge Matador 60a...Hanya72: Måste fråga, vad är det för hundras du har som bild?
    En tibetansk spaniel i avslappnat läge
    {} Allt har en mening {}
  • Namaste72
    Turboplingen skrev 2008-06-25 09:09:49 följande:
    Fan va jag är duktig =p tyckte det såg ut som det! Känner igen stilen från min lilla tibbe tik ;p Får se hur lilla Billy är som jag hämtar i helgen =p
    Ska du hämta valp? Mysigt! Tibben på bilden var min älskling i 13 år, hon dog för 2 år sedan. Nu har vi ett nytt busfrö, en jappe, vit som snö och mjuk som bomull.
    {} Allt har en mening {}
  • Namaste72
    Svar på #235
    Jappen är en vit spets, ca 35 cm hög. Ser ut som en silverräv. Ska lägga till dig...
    {} Allt har en mening {}
  • Namaste72

Om en timme ska vi försöka få igång motorn på Camaron för första ggn sen helrenoveringen snacka om nervöst!  Med lite tur kanske den hinner bli klar till fredag och Varberg. Om inte hela skiten flyger i luften nu då...

{} Allt har en mening {}
Svar på tråden Raggare Del 6