• yossis

    Raggare Del 6

    Moparwoman skrev 2008-05-26 16:44:05 följande:
    Hej!Har redan hittat er. Skriver itne så mycket men läser nog allt.. I tisdags morse kom vår andra lilla!? (57 cm lång/4310 gr) raggarson.. Nu står gubben och tvättar av Darten för han och den stora raggarsonen ska på måndagsträff i kväll.Jag o lilleman får hålla oss hemma ett tag till.
    Grattis till sonen
  • yossis
    Ullis69 skrev 2008-05-26 19:13:59 följande:
    Just det! Undrar bara hur man bäst får i det i skallen på dem? Ska trösta med att han inte är ensam... Undrar om det ingåtts nån hemlig pakt mot oss nånstans?
    Är du helt säker på att ni inte retat upp någon okänd bilgud ?

    Grymt fint väder idag, man lite lite sugen på en tur i Impalan men det får bli en annan dag. Nu ska jag göra mig klar för att åka på möhipe middag.
  • yossis
    Tésan skrev 2008-05-27 15:49:43 följande:
    Detta ska iaf jag på till helgen
    Det såg ju inte helt fel ut, hade en pojkvän som kom från Österforse, inte så långt från Sollefteå.
  • yossis

    Blev en tur till Avesta igår, en del bilar ute & några man kände igen. Blev ingen lång sväng då jag ska åka & jobba strax *suck*

  • yossis

    Ullis69: Bara att höra av sig, vi brukar inte röra oss allt för långt hem ifrån. Är dock inte hemma 7-8/6 då är vi på bröllop.

  • yossis

    Ullis69: Jo jag har lyckats hitta kläder till brölloet, blir en rosa 60-yals kjol med tillhörande top, inköpta på Gina Tricot. Så blir det ballerinaskor med små döskallar på

  • yossis
    Jänkmamma skrev 2008-06-02 09:12:23 följande:
    Vi var i Trollhättan i lördags, attans vad många bilar det var, det gjorde inget att det blev stopp i ena filen, då såg man dom i andra filen ist. Det var kanonbra På lördag blir det Nossebro på dagen sen är crusingen i Lidköping. www.roadmasterslidkoping.se/
    Jag har bott i underbara staden Lidköping, vilken mysig stad.
  • yossis
    Tésan skrev 2008-06-04 15:36:35 följande:
    ~Vilken dag åker ni ner till V-ås???~
    Vi åker på onsdag förmiddag
  • yossis
    Circus Larsson skrev 2008-06-05 13:48:12 följande:
    Vi åker ner på fredag.
    Har lite svårt att hitta barnvakt åt 3 terrorister i 4 dagar så det blir fredag f.m-lörnatt. Det är ganska skönt att komma hem och sova i egen säng innan man ska hämta ungarna.
    Ska dock köra i år för det blir sista sommaren med mustangen  SNÖRVEL!!!
    Men nu är kopplingen bytt och på lördag så sitter jag bakom ratten för att svartmåla hela vansbro, hihi det blir favorit i repris från förra året :)
    Är det någon mer som ska till vansbro på lördag?
    Ska ni sälja Mustangen ?
    Kommer inte att åka till Vansbro, är på bröllop då.
Svar på tråden Raggare Del 6