Inlägg från: AlexandraK |Visa alla inlägg
  • AlexandraK

Raggare Del 6

Tésan skrev 2008-06-11 11:32:44 följande:
    kanske ni vill ge mej tips på dekaler? Min pilsnerhäck (klickbar)
    Jag bara ääälskar "Tuta om du knullade i morse".
    Mohaha. Den hade jag till vår Cheva pickis. Många tutade!
  • AlexandraK

Vi skulle ju kunna göra en egen liten klubb med dekaler! Haha... Typ "Familjelivs Raggare"
    Och cruisa runt tsm!!

• AlexandraK

Tésan
    Haha. Hade varit skitkul... Du får försöka klura ut ngt bra!!

Ullis69
    Min man hade hellre dött än haft en sådan dekal. MEN... nu är det ju så att det är MIN bil vi ska köra till Västerås. Mohahaha...

• AlexandraK
    Ullis69 skrev 2008-06-13 20:39:16 följande:
    Här hemma kvittar det vad de e för dekal o vems bilen är... Men, men gör så uppoffringar i annat så det känns som de kvittar, egentligen. Men ibland ramlar man ju över nått kul... O skulle jag nånsin äga en bil som "krävde" dekaler då skulle det bli så!Kanske skulle brodera upp dem oxå, då syns vi ju på marknadsstråket med Vilken bil t V-ås?
    Helt klart!
    De blir Lemansen som e i galleriet. Jag fick behålla den.

Köpte en gång ett klistermärke där det stod "Bad boys get spanked" som jag o min kompis satte på "vår sida" i en bil, där vi satt. OK, tyckte mannen. Men efter den cruisingen försvann klistermärket. Spårlöst försvunnet. Mkt märkligt.
  • AlexandraK
    NornaB skrev 2008-06-14 12:21:15 följande:
    Ullis69: Ja, en sån lista hade vatt kul, så man vet vilka som ska upp() där. Det verkar iof som dom flesta här bor ovanför Västerås, vi bor som sagt ca 55 mil söder om Västerås.
    Jag bor i Skåne. Var bor du?
  • AlexandraK
    NornaB skrev 2008-06-14 13:38:34 följande:
    Alexxia: jag bor på landet utanför Vinslöv mellan hässleholm o kristianstad... Var bor du nånstans?
    Billinge, ovanför Eslöv.
  • AlexandraK
    NornaB skrev 2008-06-15 20:12:02 följande:
    Okej, där ser man. När ska ni köra upp till Västerås? Vi kör nån gång efter 18 på torsdagen.
    Vi kör nog ngn gång mitt på dan, på onsdagen. Vad kör ni för bil?
  • AlexandraK
    Turboplingen skrev 2008-06-15 20:13:13 följande:
    Hur många här ska till power då? Själv ska man köra igenom "get maried" parkeringen vid cruising sträckan =p
    Ska ni gifta er på Power meet?!
  • AlexandraK
    Turboplingen skrev 2008-06-16 09:43:27 följande:
    Ja Raggarprästen Jerker har ju satt ihop en drive in hörna där raggarpar som vill gifta sig får gifta sig, på riktigt... =)
    Vad skoj! GRATTIS! Hade jag och mannen inte redan varit gifta hade vi slagit till!
  • AlexandraK
    Tésan skrev 2008-06-16 15:17:39 följande:
    min älskade sambo köpte en t-shirt till min jänta i lördags (klickbar)
    Sååå söt!
Svar på tråden Raggare Del 6