• NornaB

Raggare Del 6

AlexandraK skrev 2008-06-15 19:57:04 följande:
    Billinge, ovanför Eslöv.
    Okej, där ser man. När ska ni köra upp till Västerås? Vi kör nån gång efter 18 på torsdagen.
    *rasmus*isac*max*
  • NornaB

Vi kör Cadillac -60

AlexandraK skrev 2008-06-15 23:28:11 följande:
    Vi kör nog ngn gång mitt på dan, på onsdagen. Vad kör ni för bil?
    *rasmus*isac*max*
  • NornaB
    Tésan skrev 2008-06-16 15:17:39 följande:
    min älskade sambo köpte en t-shirt till min jänta i lördags (klickbar)
    Såååå söööt! Ska handla massa till min små när jag är i västerås!
    *rasmus*isac*max*
  • NornaB

Midsommar firar vi i Lönnsboda hos min arbetskamrat! Ska tälta dä oxå1 Jag som inte tältat sen jag va lite ska tälta mycket den närmsta månaden! Kommer o vara helt "vingabröten sen"

*rasmus*isac*max*
  • NornaB
    Circus Larsson skrev 2008-06-18 13:24:27 följande:
    NornaB:du får komma upphit jag är halvt utbildad hästmassör (har ett prov kvar att göra)
    Du får komma o massera mig i västerås
    *rasmus*isac*max*
  • NornaB
    Circus Larsson skrev 2008-06-18 15:35:49 följande:
    Yossis:Jag kan skicka ett gäng kräkpåsar på posten  Visst är det konstigt att alla gubbar börjar tackla av?Nu när barnen blivit lite större så har jag blitt värsta partyprinsessan och J sitter hemma och passar kidzen
    Så är det här oxå! Det är jag som står för partajandet
    *rasmus*isac*max*
  • NornaB

Idag börjar jag med förberedelserna, de är en hel del som ska med! Och så ska jagpacka till 3 barn som ska va hos barnvakt tors-sönd! De blir endel o komma ihåg!!

Circus Larsson: Varför blir de kanske inget för er ??

*rasmus*isac*max*
  • NornaB
    SandraEdin skrev 2008-06-30 19:00:52 följande:
    Svar på #292 Jodå, vi har faktiskt nästan bestämmt oss redan :) Blir antingen en Tyra Edin eller en Loke Edin :)
    Loke e fint de heter min ena hund
    *rasmus*isac*max*
  • NornaB

Nu är det mesta färdigpackat och jag bara längtar till vi ska köra imorronkväll!
    Hela dagen imorron ska spenderas med barnen! Jag kommer ju att sakna dom så himla mycket!

*rasmus*isac*max*
  • NornaB

Ikväll bär det av!! Hoppas att alla som ska dit får det riktigt trevligt! Hörs när vi e hemma igen!

*rasmus*isac*max*
  • NornaB

Hallå!
    Fy vad jag har varit dålig på att skriva sen power meet! Har bara varit inne o kollat vad ni skrivit! Jag hade 3 jätteroliga dagar där uppe! Vi bodde på Johannisberg! Vi hade det där gänget som med stora partytält spelade HÖG musik dygnet runt mittemot oss. Fast som jag sa till Syrran... Jag v ju inte där för o sova! Blev inte mycket sömn dom dagarn!

Nu blir de nog inget åkande för oss förren Twin Lake Run i början på september. Hade velat till Varberg men mina barn har 2 kusiner som fyller år denna helg, så det blir inget!

Svar på tråden Raggare Del 6