• Juice84

Telefonförsäljare vad tjänar ni?

Har ni enbart provision eller fast & provision?

• Svar på tråden Telefonförsäljare vad tjänar ni?
  • eileme84

varför söka nytt jobb när du redan hade ett extra jobb där du tjänade mer pengar ut i månaden än jag???

• Juice84
    Svar på #2
    tror du missat nåt. jag söker inte extrajobb utan är intresserad av vad andra telefonförsäljare tjänar. jobbar du med det?
  • Juice84
    Svar på #2
    vad tjänar du och vart jobbar du?
  • Tindrande

Jag har jobbat som telesäljare förut, och jag gick på enbart provision. Jag tjänade runt 15-25.000 i månaden på 6 timmar om dan och då satt jag och ringde privatpersoner
    Men toppsäljarna som ringde mot företag, tjänade runt 35.000.
    Min man har haft ett tm företag, och vår toppsäljare, hon fick en månad en lön på 89.000.

• Snigel 2

Snälla bli inte en av dessa irriterande människor som terroriserar folk! Telefonförsäljning borde utrotas, kan inte fatta att man ens funderar på att jobba med sånt!

• Juice84
    Svar på #8
    är redan det. fast mest på inkommande.
  • hursomhelst

ja, ska man gå på anställningsintervjun eller inte, är det värt det??

jag klarar verkligen inte att leva under 6000 kr i månaden, så är det bara..

ska på anställningsintervju på NL försäljning, nån som vet nåt om det företagen. Kommer att arbeta för tele2:s räkning..

• linjes

Snigel 2 skrev 2008-05-27 11:02:43 följande:

Snälla bli inte en av dessa irriterande människor som terroriserar folk! Telefonförsäljning borde utrotas, kan inte fatta att man ens funderar på att jobba med sånt!
    Det är väl en inkomst iaf, spela roll vad det är för jobb!!
  • Längtareftermagen

Jag har en fast del på 16300 och sen har jag provision

(¯`°?.¸ ღ♥ Nu E de DAGS ♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Telefonförsäljare vad tjänar ni?