• Anonym

Min pojkvän gjorde slut med mig för jag kostade honom för mycket pengar

Som rubriken lyder. Han räknade ut hur mycket jag har kostat honom på ett år och kom upp i bisarra 150.000 kronor. Han pratade med sin syster som fick honom att ta mod och göra slut med mig.
    Han älskar mig och gör det svårt för oss båda. Han är inte ens villig att kompromissa och försöka reda ut detta. Han lyssnar på henne.... Nu säger han att han inte vill skicka hit mina saker förrän han kommer hem från semestern.... Undrar varför han säger så. Det känns som han vill inte själv ha mig men ingen annan ska ha mig heller.

• Svar på tråden Min pojkvän gjorde slut med mig för jag kostade honom för mycket pengar
  • Anonym (xx)

Och du vill ha honom...efter det beteendet....? Fundersam

• Fluffguf

Vill du verkligen ha någon som räknar ut hur mycket du har kostat honom? Det låter ju inte riktigt klokt!
    Men 150 000 kronor låter ju väldigt mycket!

• Anonym

Har du gjort det då ? förbrukat denna summa från honom ? Och på vad i så fall ?
    Om han inte vill reda ut detta och bara beskyller dig för det så gör du nog bäst i att strunta i honom.

• Anonym

Ha ha! Du har inte hört allt, han var otrogen en och en halv gång (en gång när vi var ihop och en halv gång för vi hade sk paus och han tog en tjej till ett semesterparadis). Han hade ett förhållande med den gifta grannfrun som är 22 år äldre än mig och som har två barn.. Och jag undrade varför hon var så bitchig mot mig, det fick jag ju reda på sedan....

• Anonym

Ha ha! Du har inte hört allt, han var otrogen en och en halv gång (en gång när vi var ihop och en halv gång för vi hade sk paus och han tog en tjej till ett semesterparadis). Han hade ett förhållande med den gifta grannfrun som är 22 år äldre än mig och som har två barn.. Och jag undrade varför hon var så bitchig mot mig, det fick jag ju reda på sedan....

• Anonym (xx)

Jaha ok, vilket kap..gift dig med honom vettja

• Anonym
    Anonym skrev 2008-05-27 02:28:46 följande:
    Har du gjort det då ? förbrukat denna summa från honom ? Och på vad i så fall ?Om han inte vill reda ut detta och bara beskyller dig för det så gör du nog bäst i att strunta i honom.
    Ja det har jag. På bl.a. skönhetsoperationer och kläder. Men han sa inte nej!
  • Anonym

Anonym (xx) skrev 2008-05-27 02:30:00 följande:

Jaha ok, vilket kap..gift dig med honom vettja
    Vill du vara brudtärna?:D
  • Anonym

Oj det går förresten inte för han kan aldrig tänka sig att ha barn eller gifta sig med mig...

• Anonym (xx)
    Anonym skrev 2008-05-27 02:31:04 följande:
    Oj det går förresten inte för han kan aldrig tänka sig att ha barn eller gifta sig med mig...
    Men var glad för det....
    Vad är problemet? Vill du ha honom...??
Svar på tråden Min pojkvän gjorde slut med mig för jag kostade honom för mycket pengar