• Nattsaga

*Har en lindrigare ögoninflammation

Har en lindrigare ögoninflammation (om man nu ska kalla det, har gått med det sen i januari men vill aldrig bryta ut och de vill inte ge mig nått starkare till ögonen eftersom de inte är så allvarligt) har problem till och från, inga jätteproblem. Igår sa min optiker att ja kunde prova Novifrom ögonsalva som kan lindra lite. Provade igårkväll innan jag la mig, och somnade därefter, gick ju inte precis och se så mycket efter man tagit det ni andra som provat Noviform, har det hjälpt nått på er? Ogillar verkligen att man ser så suddigt efter man tagit det, men vad ska man göra. Verkar inte finnas så många andra alternativ.

• Svar på tråden *Har en lindrigare ögoninflammation
  • Nattsaga

puffar,,, ingen med erfarenhet av den här salvan?

• Champagne

Ja jag har använt noviform och det hjälpte bra på mig. Det var ju lite jobbigt att inte kunna se ordentligt, men det är ju övergående.

Hoppas att den hjälper på dig också!

• Nattsaga

Sunflower, ja jag tyckte det var jätteobehagligt och sov inte ordentligt i natt för jag trodde ja skulle se suddigt hela mitt liv efter det där. Är jättenojjig och dan nämligen.Trots optikern sa till mig att ta de inna jag lägger mig för jag kommer inte se så mycket så oroar jag mig ändå. Men får hoppas det hjälper på mig. Börjar bli trött på mina röda ögon

Svar på tråden *Har en lindrigare ögoninflammation