• Anonym

Ragga på "Slynor"

Hur raggar man upp en så kallad slyna, alltså en som vill ha sex jämt i stort sett och på alla sätt och vis. Hur sorterar man bort "vanliga" tjejer?

• Svar på tråden Ragga på "Slynor"
  • Anonym

Så "vanliga" tjejer gillar inte sex, och vill ha det så sällan som möjligt.

Sen är frågan vad man menar med jämt.
    Finns väl hur många som helst som gladeligen har sex varje dag.

Men svaret på din fråga hur man hittar en "slyna". Det kan jag inte svara på.

• Anonym
    Anonym skrev 2008-05-27 13:59:17 följande:
    Så "vanliga" tjejer gillar inte sex, och vill ha det så sällan som möjligt.Sen är frågan vad man menar med jämt.Finns väl hur många som helst som gladeligen har sex varje dag.Men svaret på din fråga hur man hittar en "slyna". Det kan jag inte svara på.
    "vanliga" tjejer vill inte ha anal sex, bli förnedrade etc. etc.
  • Anonym

Och du gillar att förnedra tjejer?

• Anonym
    MiamiVice skrev 2008-05-27 14:05:03 följande:
    *VINKAR* Hallå..Slyna här..
    :) Hur hittar man er ute?
  • Anonym

Hur ser man det? Syns det på kläderna? Hur klär ni er slynor när ni går ut? :)

• Anonym

Gör mig anonym . när jag är lite slynig så syns det iaf .... ser ut som maiamivice presentationsbild. ungefär

Anonym skrev 2008-05-27 14:15:50 följande:
    Hur ser man det? Syns det på kläderna? Hur klär ni er slynor när ni går ut? :)
  • Anonym

för faaan fråga om hon är kåt eller köp ett luder gå ut o ragga en fredag på puben o släng tangentbordet åt skogen glöm att ragga på fl

• Anonym

det finns olika kvinnor som tycker om olika saker.
    Jag träffade på en kvinna för någon månad sedan på ett vanligt uteställe. Först kunde jag inte riktigt begripa vad hon höll på med efter ett tag begrep jag att hon var ute på någon typ av rollspel. Hon frågade om jag kunde bjuda på en drink och jag frågade henne om hon ville suga av mig. Visst, sa hon och så blev det lite mer än en avsugning. Hon var en kvinna som tyckte om att bli tagen riktigt hårt. Smisk, att bli tagen riktigt hårt och lätta struptag. Hon sa till mig att jag skulle kalla henne för sp****slynan, det var var hon tyckte om att bli kallad. Visst, wotever you say!

Har ett svagt minne att jag knullade en nyligen som också var lite "annorlunda". Hon var nykter och jag raggade upp henne på stan. Hon som sa att hon var en riktig kåthynda. Smal, spänstig kropp och med C75. ville bara bli tagen i analen så det skulle inte förvåna mig om hon hade en kille. När jag frågade vad hon menade med "kåthynda" sa hon att hon tyckte om att knulla många män. du menar slyna eller hora ? ja, och det var samma där att hon tände som in i bomben på det när man sa det under akten så jag skulle säga att man inte kan säga rakt av var man kan träffa dem och hur man skall gå tillväga. Att bara vara på rätt ställe vid rätt tillfälle?

• Anonym

MiamiVice THE Slyna skrev 2008-07-10 23:44:32 följande:

Puffar upp den här tråden och undrar om TS har raggat upp en Slyna än? Och om TS har det så är jag nyfiken på hur det gick!
    Ingen slyna, längar än.. :(
  • Anonym

för mig handlar det helt om att lita på den jag är med, litar jag fullt ut på honom är jag med på det mesta men är jag osäker på honom så blir det stopp.....

Svar på tråden Ragga på "Slynor"