Inlägg från: MiamiVice THE Slyna |Visa alla inlägg
  • MiamiVice THE Slyna

Ragga på "Slynor"

*VINKAR* Hallå..Slyna här..

• MiamiVice THE Slyna
    IsDimma skrev 2008-05-27 14:09:37 följande:
    någon läre ju tända på det också om vi som gillar det ska kunna bli förnedrade
    Håller med! Och är det i samförstånd och bägge vet vad som gäller, så ser jag inget fel i att förnedra eller förnedras..
  • MiamiVice THE Slyna
    Anonym skrev 2008-05-27 14:15:50 följande:
    Hur ser man det? Syns det på kläderna? Hur klär ni er slynor när ni går ut? :)
    På mig syns det inte att jag är en slyna..(eller det tror jag inte i alla fall.. )..
  • MiamiVice THE Slyna
    IsDimma skrev 2008-05-27 14:28:59 följande:
    inte på mig heller.. inte så ofta iaf beror lite på humöret för dagen.. o dessutom så föredrar jag att sköta raggandet själv.. vilket gör att det är aningen svårt att ge ett råd till ts.. men lite beroende på hur du är som person så kan det gott o väl fungera på mig att komma fram o viska i örat precis vad du skulle vilja göra
    Jag är verkligen urkass på att ragga och då menar jag URKASS så jag vill ha nån som bara tar för sig och bestämmer från början och säger åt mig vad jag ska göra för häftiga saker..
  • MiamiVice THE Slyna
    Oliner skrev 2008-05-27 16:22:04 följande:
    Finns en slyna i alla "vanliga" tjejer och ovanliga för den delen också gäller bara att kunna locka fram den lilla slynan i dom, det är kruxet
    Precis!..
  • MiamiVice THE Slyna
    plast killen skrev 2008-05-28 17:48:33 följande:
    en slyna hittar man inte var som hellst.. dom e unika och svåra att få tag i,jag har hittat en (den bästa!!!) och den håller man hårt i ;) sådana hittar man inte dom hittar dig,och man måste ha vissa kriterier för att vara värdig en slyna....
    plast killen skrev 2008-05-28 17:53:08 följande:
    denna underbara slyna jag pratar om e en slampa åxå! tag 2 betala för 1... two in one!
    Vem är denna underbara slamp-slyna? *undrar skarpt*
    Slampa on a mission...
  • MiamiVice THE Slyna
    Anonym (sugenkille) skrev 2008-05-28 18:26:59 följande:
    Riktigt rolig tråd =)Nu måste ni ju berätta hur ni lockat fram slynan i er???Vilka fraser går ni igång på?Min tjej kan vara en slyna men hon vågar inte släppa fram det. Hon gillar porrsnacket när hon väl är kåt men det går inte att kåta upp henne med det.Hur funkar det för er slynor? =)
    Jag har alltid veta att jag varit en slyna..;) *sant*

Jag gillar porrsnack, även om jag för tillfället inte skulle vara kåt så skulle jag gå i gång på två röda om nån kommer upp bakifrån, trycker sig emot mig, drar mig i håret/biter i halsen och säger med bestämd röst: "Gå ner på knä, din slyna och sug min kuk" Eller nått i den stilen..

Fan nu känner jag mig megaslynig.. Ge hit nån som vet hur en slyna ska behandlas..*VILL*
    Slampa on a mission...
  • MiamiVice THE Slyna

Puffar upp den här tråden och undrar om TS har raggat upp en Slyna än? Och om TS har det så är jag nyfiken på hur det gick!

Slampa on a mission...
  • MiamiVice THE Slyna

Slynor ska knulla, suga kuk, knulla igen, suga kuk igen och sen får fan killen göra resten...

Anonym (Ajo) skrev 2008-07-11 00:31:59 följande:
    Slynor e bara skit, kan varken städa eller laga mat! Näru ge mig en bredarslad kärring som kan föda barn och göra rejäla stekar!
    Slampa on a mission...
  • MiamiVice THE Slyna

Bara jag får mitt så e jag nöjd..  

Anonym (Ajo) skrev 2008-07-11 00:43:19 följande:
    MiamiVice THE Slyna skrev 2008-07-11 00:37:04 följande:Ja, och inte fan blir jag mätt på det?
    Slampa on a mission...
  • MiamiVice THE Slyna

Skrattar.. Jajamänsan! Värsta egot!

Anonym (Ajo) skrev 2008-07-11 00:51:45 följande:
    MiamiVice THE Slyna skrev 2008-07-11 00:50:46 följande:Vilken egoist! uuuuuss usss uss! Give and take!
    Slampa on a mission...
  • MiamiVice THE Slyna

Stackare!

Anonym skrev 2008-07-28 17:44:45 följande:
    MiamiVice THE Slyna skrev 2008-07-10 23:44:32 följande:Ingen slyna, längar än.. :(
    Slampa on a mission...
  • MiamiVice THE Slyna

Fan..jag vill slyna i kväll..

Slampa on a mission...
  • MiamiVice THE Slyna

Woohoo! Kommer på en gång! *Startar bilen nu*

figurehead skrev 2008-07-29 22:41:16 följande:
    MiamiVice THE Slyna skrev 2008-07-29 21:57:11 följande:Bara att hälsa på
    Slampa on a mission...
  • MiamiVice THE Slyna

Lyder på en gång..

HäxanSurtant skrev 2008-07-30 23:13:08 följande:
    Om du skall åka någonstans och slyna så är det hit!!!! Förstått???
    Slampa on a mission...
  • MiamiVice THE Slyna

Hallå...vill bli raggad på..NU.. *inte desperat alls*

Slampa on a mission...
  • MiamiVice THE Slyna

Såklart jag är smickrad..ragga på mig MER!    

figurehead skrev 2008-08-04 19:19:17 följande:
    Undrar om Miami känner sig smickrad av att vi raggar på henne så här? Trots att det är helt olika saker vi kan erbjuda henne
    Slampa on a mission...
  • MiamiVice THE Slyna

Ååå..rodnar lite lätt här..

figurehead skrev 2008-08-05 22:54:41 följande:
    MiamiVice THE Slyna skrev 2008-08-05 18:37:11 följande:Ja du vet ju vad jag skulle vilja göra med dig
    Slampa on a mission...
  • MiamiVice THE Slyna
    Är knappast oberörd, om jag säger så..
    figurehead skrev 2008-08-05 23:02:52 följande:
    MiamiVice THE Slyna skrev 2008-08-05 22:59:35 följande:ja, tanken är väl inte att du ska rodna, utan det ska ha helt andra effekter
    Slampa on a mission...
Svar på tråden Ragga på "Slynor"