• Maorie

Hur mycket har ni i v.30 gått upp i vikt?

Är bara nyfiken. Vet att alla är olika osv.

• Svar på tråden Hur mycket har ni i v.30 gått upp i vikt?
  • tessilago
    little mommy skrev 2010-12-08 22:52:34 följande:
    vecka 32 och jag har gått upp 8kg hittils. ligger enligt vikt kalkylatorn bra, och har försökt hålla mig inom den hela tiden

www.blimamma.se/viktkalkylator-for-gravida andra som kanske vill hålla koll?
    Vilken bra länk! Då ligger jag några kilon över det som rekommenderas Obestämd
    ♥ Engla 061010 ♥
  • Heléne85

Går in i v.30 i morgon och har gått upp mellan 6-7 kg. Förra graviditeten gick jag totalt upp 15 kg när jag födde min son i v.39+4

• monsken87

2a graviditeten...15 j'kla kg! FATTAR inte hur...herregud 15kg!!!

Elias våran solstråle 2008-03-27
  • Loppa

3:dje graviditeten i v 33, har gått upp 7 kg sedan inskrivningen. Har inte gått upp ett gram på ca 4 veckor...

• Nadjalainen

v.33 nu och 10.5kg tyngre.

• Gila

när jag var i v 30 hade jag gått upp 2kg... nu i v 34 är det 3kg...

• Hettie

När jag var i vecka 30 hade jag gått upp ca 8 kg. Nu i vecka 35 har jag gått upp 14. Känns inte så bra...

• Guldelin

Väntar första barnet och är i vecka 31 och har redan gått upp 12 kg. Har varit tävlingsskidåkare  och känner mig jättetjock och otymplig. Tips på vinterträning för gravida önskas

• lycklig90

v.30 imorgon har gått upp 5kg.

• Millah

v.29+6 och har gått upp 15 kg sen jag vägde mig sist :O. Väntar andra barnet.. Jag är helt knäckt av det ser ut som en vaggande anka typ... har aldrig vägt så här mycket...

Svar på tråden Hur mycket har ni i v.30 gått upp i vikt?