Inlägg från: Kallemannen |Visa alla inlägg
  • Kallemannen

Sperma fråga...

Det har jag aldrig upplevt....
    För egen del så blir sperman tunnare om man sprutat samma dag. Jag vet inte om den blir så mycket tjockare om man väntar mer än 1 dag.

MulleNuh skrev 2008-05-29 10:35:18 följande:
    fast när jag tänker efter.. När det gått ett tag så brukar killen få ONT när han skjuter!! Kanske för den är tjockare då!
  • Kallemannen

Ja det gör jag 99 av 100 dagar... Ca 1-3 ggr om dagen brukar det bli...

Anonym (undrar) skrev 2008-05-29 10:38:52 följande:

:-O tömmer du varje dag ALLTID???
  • Kallemannen

Det kan väl inte vara så ovanligt?

BulanOchJag skrev 2008-05-29 13:22:22 följande:
    OJ!
  • Kallemannen

Jag har som mest haft 7 st orgasmer på en dag, den sista så kom det knappt något alls.

Anonym (Kille) skrev 2008-05-29 17:32:30 följande:

Det stämmer först vit sedan mer vattnig och mindre mängd ju oftare man har utlösningar på en dag. Jag har som mest haft tre efter varandra och 4 st på en dag.
  • Kallemannen

Jag har faktiskt haft det med både min dåvarande tjej samt runkat 7 ggr på en dag. Men det var innan jag var 30, nu kan jag "bara" prester 3-4 ggr på en dag. Som du så blir det bara på helger och annan ledig tid som vi hinner med 3 ggr på en dag.

Anonym (....) skrev 2008-05-30 07:53:10 följande:

Kalle:själv eller tillsammans med någon? eller sammanslaget? jag har gärna sex gärna minst 3-4 gånger om dagen när vi hinner men annars får jag väl ge mig till tåls tills vi hinner och inte gå å runka på egen hand däremellan... det är ju så mycket bättre när man är två... men hinner du och din partner med sex 3 gånger VARJE dag är det ju tur....Till ämnet:sperma innehåller ju både sekret och sädesceller. de senare åerbildas inte fort nog för att vara lika många till antalet efter ett par utlösningar. därav den olika konsistensen. Mycket sädesceller = tjock sperma. återbildningstakten ligger ändå på nån miljon celler per dygn. och en utlösning innehåller typ 300-400 tusen celler. klart det blir tunnare efter ett par gånger och mängden minskar ju också.
Svar på tråden Sperma fråga...