Snälla hjälp mig!!!
Min son är 12 år och vi har alltid haft ett komplicerat förhållande, jag separerade från hans far när han var 1 år. jag tror att sonen har ADHD och vi har startat en utredning nu, det har jämt varit mycket konflikter hemma och jag får väll erkänna att jag har inte världens bästa tålamod och har gjort många misstag....nu har sonen tröttnat och bestämt sig för att flytta till sin pappa som han knappt har haft nån kontakt med alls de sista åren!
Jag bara gråter nu och känner mig såå hjälplös.... min bebis vill inte bo med mig... känner mig så jävla usel som mammma.... jag måste verkligen vara hemsk!!!
Han flyttar direkt efter skolavslutningen och ska bo där HELA SOMMAREN!! sen säger han att han ska bestämma sig om han ska flytta dit för gott!
Jag och hans far har ingen bra relation och kan knappt prata med varandra men jag vet att han myser av det här...
Snälla vad ska jag göra? vill att min älskling ska bo hemma med mig...=( gråter o gråter.....................
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-13 18:01
jaha, då har denna sommar gått och sonen har nu bestämt sig för att flytta!!
han börjar ny skola om en vecka... jag känner mig alldeles tom... kan inte ens gråta, vill bara att han ska må bra men....
det känns så fel!! trodde aldrig den här dagen skulle komma... vill ju att han ska kunna må bra hos mig oxå.. jag är så lessen, har inte kunnat ringa sonen än, har bara pratat med hans pappa som myser av hela situationen... vet inte vad jag ska göra nu........=(.....