• Anonym (for her)

hur slickar man skönast

jag vill göra så skönt som möjligt för min nya flickvän,så jag vill ha råd av kvinnor. hur slickar man en fitta så att det känns så skönt som möjligt för kvinnan ? vad ska jag tänka på att göra och inte göra ? tack för alla eventuella svar.

• Svar på tråden hur slickar man skönast
  • Anonym (Mmmm)

Ja, du.. Det bästa är nog att fråga henne hur hon vill ha det. Alla njuter ju av olika saker och hon kanske helst vill känna din tunga inne i sig eller runt själva mynningen. Vissa njuter ju när det är långa "slick" ända från stjärten och upp i "grottan" andra korta snabba virvlar.. Fråga henne du så ska du se att du får ett svar.. Lycka till!

• Anonym

Tänk på att inte bara slicka utan SUGA på klitoris!
    Det ÄLSKAR jag!

• War

Rita alfabetet med tungan på musen... det är ofta en höjdare.

• Janneman

har aldrig träffat 2 tjejer som vill ha det likadant. Men "alfabetet" brukar vara en bra start. Suga klitta kan rendera i en blåtira om du har otur.

• Anonym (Kungen)

Man får ju inte glömma resten av könet och resten av kvinnan!

Men just ang klittan:
    Suga klitta kan också ge utdelning i form av nästan omedelbar orgasm om man har tur! (Eller har rätt tjej, kanske?) Min erfarehnhet är att om klittan är lite större så att den är "lättsnuttad" så är mjukt sug att föredra. Om klittan är mindre (så att man inte kan "leka med den" med tungar och läppar) så är det bättre att slicka på och runt den.

• Anonym

Jag skulle vilja säga att börja väldigt nätt och försiktigt, med mjuk tunga. Variera platsen så att du inte bdövar stackaren.. alltså klittan är jätteviktig, men glöm inte helt bort resten av könet. Sedan kan du successivt ökta takten och kanske ta i lite mer, men inte hårt! Något jag tycker är skönt är när killen sätter läpparna runt klittan och suger ytterst lite samtidigt som han slickar med tungan. Typ som en tungkyss Det blir en härlig värme av det.

• puttekula

Anonym (for her) skrev 2008-05-30 06:14:35 följande:

jag vill göra så skönt som möjligt för min nya flickvän,så jag vill ha råd av kvinnor. hur slickar man en fitta så att det känns så skönt som möjligt för kvinnan ? vad ska jag tänka på att göra och inte göra ? tack för alla eventuella svar.
    Slicka-glass-en-het-sommardag-varanten brukar vara uppskattad

Annars är det bara att prova sig fram och se hur hon reagerar på "behandlingen"
  • Anonym

Anonym (Kungen) skrev 2008-05-30 09:17:54 följande:

Suga klitta kan också ge utdelning i form av nästan omedelbar orgasm om man har tur! (Eller har rätt tjej, kanske?)
    Eller att du blir utan något. Jag pallar det inte utom möjligtvis när jag nästan är redo att komma, men det kan lika väl bli så att jag blir avbruten i min orgasm om han suger för mycket. Så mitt tipps är att gå varligt fram och pröva om just denna tjejen gillar det. Och tänk på att om hon börjar åla sig så kan det lika väl vara för att hon vill komma bort från dig som att hon inte kan ligga still p.g.a. njutning.
  • Yesorno

:D

puttekula skrev 2008-05-30 09:37:57 följande:
    Anonym (for her) skrev 2008-05-30 06:14:35 följande:
    Slicka-glass-en-het-sommardag-varanten brukar vara uppskattad Annars är det bara att prova sig fram och se hur hon reagerar på "behandlingen"
  • puttekula
    Yesorno skrev 2008-05-30 12:33:04 följande:
    :D
Svar på tråden hur slickar man skönast