• Anonym (for her)

hur slickar man skönast

jag vill göra så skönt som möjligt för min nya flickvän,så jag vill ha råd av kvinnor. hur slickar man en fitta så att det känns så skönt som möjligt för kvinnan ? vad ska jag tänka på att göra och inte göra ? tack för alla eventuella svar.

• Svar på tråden hur slickar man skönast
  • Anonym

glöm inte att du kan sticka in ett finger samtidigt och stimulera ......så skönt!

• MiamiVice THE Slyna

En man slickar fitta bäst när han gör det med inlevelse och tycker det är fan det bästa som finns.. *nickar*

Slampa on a mission...
  • puttekula
    MiamiVice skrev 2008-05-30 16:21:44 följande:
    En man slickar fitta bäst när han gör det med inlevelse och tycker det är fan det bästa som finns.. *nickar*
    Goes both ways
  • Anonym

Går man direkt på klittan och kör med tungspetsen hårt och struntar i resten av musen - då går det FETBORT.

• MiamiVice THE Slyna
    puttekula skrev 2008-05-30 16:22:43 följande:
    Goes both ways
    Självklart! Att suga kuk är fan det bästa som finns! (också)
    Slampa on a mission...
  • puttekula
    MiamiVice skrev 2008-05-30 16:25:33 följande:
    Självklart! Att suga kuk är fan det bästa som finns! (också)
    Gött mos med räksallad
  • MiamiVice THE Slyna
    puttekula skrev 2008-05-30 16:26:19 följande:
    Gött mos med räksallad
    Slampa on a mission...
  • Anonym (sluta inte)

Viktigast är att inte göra uppehåll. Att slicka en stund och sen göra nåt annat och sen slicka en stund igen. Jag börjar iaf om från noll då. Slicka med mycket tunga, inte bara yttersta hårda tungspetsen och gärna ett finger eller två i musen också.

*blev lite upphetsad nu*

• Yesorno
    puttekula skrev 2008-05-30 13:45:53 följande:
  • Anonym

Avslappnad tunga och inlevelse!!! Runka gärna samtidigt för att komma med i stämmningen!! Härligt. Hångla med fittan liksom. Inte bara slicka med styv tunga på klittan hela tiden, då blir det för hårt.

• Anonym (mmm!!)

Jag tror att det är väldigt individuellt.

Men jag röstar helt klart för "tungkyssen" som beskrevs här innan. Min man brukar köra den samtidigt som han liksom "skakar" lite på huvudet. Det är UNDERBART!!
    Han använder ALDRIG sina händer på/i mitt kön vilket han är den första att inte göra, någonsin. men så som jag kommer när han slickar mig, och så våt som jag blir har jag ALDRIG blivit förut.
    Blir kåt bara jag tänker på det.

Svar på tråden hur slickar man skönast