Inlägg från: Anonym (Är ej svensk) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Är ej svensk)

Föredrar killar blondiner?

Anonym (Bamse.) skrev 2021-06-27 01:31:07 följande:

Jag är medveten om att jag föredrar blonda och blåögda kvinnor. Jag har en dragning till dom då jag tror att det är genetiskt att jag vill va med en arisk kvinna. Bland mina vänner från mellanösten vet jag att dom gärna visar en vlov kvinna uppmärksamhet då dom enligt dom är lättare att få med sig. Rätt eller fel men jag lägger inga värderingar i det

Jag har alltid gillat blondiner med blåa ögon, dock är utseendet inte allt men ett bonus.
  • Anonym (Är ej svensk)

För ett långsiktigt förhållande så är inte hårfärg så viktigt att man baserar hela beslutet på.

• Anonym (Är ej svensk)
    Anonym (Brunetten) skrev 2022-01-08 08:54:42 följande:

Det där är olika tror jag. Jag är själv brunett och har aldrig haft svårt att träffa killar. Jag ser inte typiskt svensk ut. Döm till min förvåning när jag upptäckte att vid 42 års ålder började även yngre killar titta på mig. Jag träffar nu en utländsk kille som är betydligt yngre än jag och han gillar verkligen mitt utseende, brunt här och gröna ögon.

Ögon färgen är viktigare tycker jag så länge kvinnan har långt hår.
  • Anonym (Är ej svensk)
    Anonym (Brunetten) skrev 2022-01-08 08:54:42 följande:

Det där är olika tror jag. Jag är själv brunett och har aldrig haft svårt att träffa killar. Jag ser inte typiskt svensk ut. Döm till min förvåning när jag upptäckte att vid 42 års ålder började även yngre killar titta på mig. Jag träffar nu en utländsk kille som är betydligt yngre än jag och han gillar verkligen mitt utseende, brunt här och gröna ögon.

Ögon färgen är viktigare tycker jag så länge kvinnan har långt hår.
  • Anonym (Är ej svensk)
    Anonym (Marilyn M) skrev 2022-01-09 07:22:51 följande:

Blondes have more fun

Ingen slump att tidernas mest ikoniska filmstjärna var blond

Jag har inte förstått hur Amerikaner och Australiensare tänker, i deras filmer och serier så anses blondiner snygga men dumma inklusive svenskar, varifrån kommer det egentligen, är det anglosaxiska länder, jag tror att i exempelvis Frankrike och kanske Franska talande länder är det bara positivt att vara blond?
  • Anonym (Är ej svensk)

Utseende mässigt gillar jag svenskar men inte nödvändigtvis på grund av hårfärgen och blåa ögon är viktigare men utseendet är inte det primära utan personligheten viktigast och jag är alltså en man.

• Anonym (Är ej svensk)
    Anonym (Barnsligt) skrev 2022-05-21 11:22:33 följande:
    Vilket skitsnack.
    Kanske i Sverige men tyvärr exempelvis i USA och Australien anses Blonda av någon anledning dumma dock snygga.
Svar på tråden Föredrar killar blondiner?