• Liaaa

behöver ideer på dopkort samt dopet.

någon som har ett bra tips på hur man kan göra enkla dopkort själv? jag hade tänkt mig min som på kortet samt text till kortet på ett fotopapper. men vill gärna ha lite mer på kortet. någon som har nå ideer el bilder på sina egna dopkort?

sen undrar jag vad man kan hitta på på dopet. dopet ska vara i en mycket fin gammal lada "bärsgard" heter de. hur man kan fixa till på ett snyggt sätt eftersom det inte ska vara i kyrkan.

tips och ideer=)

• Svar på tråden behöver ideer på dopkort samt dopet.
  • Coca cola light

Om du ger mig din mailadress kan jag skicka dopkortet som jag gjorde när Alice döptes. Vi fick mycket beröm för det kortet.

• lillsmulan

Dopinbjudan finns bild i mitt galleri. Knöt en rosett av bandet och skrev adress på baksidan så behövdes heller inget kuvert. Tips på att dekorera en lada är att köpa rislampor på ikea, finns billigt, och hänga i olika höjder i bjälkarna i taket. Kanske lite overkill men jag har sett nån bild på det och det såg så himla fint ut. Hänga vitt tyg och drapera fint, kanske också i bjälkarna så det blir som vågor. Det var de förslag jag kom på nu, ska funta lite till...

Svar på tråden behöver ideer på dopkort samt dopet.